💬
Logga in
Fuska.se

Nintendo Ds Lite Browser

11 svar · startad

Tycker ni det är värt att köpa En usb adapter för 500 o sen internet på Ds et för 400?

Ja menar det verkar ju ganska coolt o surfa på internet med sin DS.

Nivå 1 · Novis

Meningslöst eftersom du redan har internet på datorn som är 100gr snabbare och kan komma in på ännu fler sidor osv!

Nivå 3 · Lärling

Jag har Nintendo DS lite browser så jag kan surfa hemma hos andra och på MCdonalds och på tågstationen

Hmm...

Nivå 5 · Fuskare

onödigt skulle jag säga....

Då köper jag inte det :)

Men jag har 900 vad ska jag köpa då ? :D

Nivå 4 · Lärling

spara dina pengar?

åh mcdonalds nu vill ja ha nintendo ds!

Senast ändrad:

17 Jan 2007
Nivå 1 · Novis

kan man köra typ runescape elr?

post-43969-1169063871_thumb.jpg

Nivå 3 · Lärling

Den kan inte köra flash, film/ljud-filer, java eller anndra sidor som kräver installation av annat slag. <_<

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Den kan inte köra flash, film/ljud-filer, java eller anndra sidor som kräver installation av annat slag. <_<

ok då vet jag det men går det att gå in på fuska.se
18 Jan 2007
Nivå 3 · Lärling

INFORMATION!

---------------------------------------------------------------------------------------

The recuirements of this product: Internet + Wireless LAN acces point or Windows XP with broadband internet + Nintendo DS Wi-Fi Connector.

(Kan änvändas även på hot-spots.)

---------------------------------------------------------------------------------------

Nintendo DS Browser Specifications:

*Browser Engine: Opera 8.5

*Formats supported: HTML, XHTML, XML, ECMAScript, CSS (There are some funktions which won't be fully supported.) SSL 2.0/3.0, TLS 1.0 (Depending on the webbsite, some of them cannot be used.)

*Formats Not Supported: Flash, Movie Files, Sound Files, PDS Files, and other files which require plug-in.

Senast ändrad:

Tackar man tackar

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in