↗ till inläggetMen man blir väl bara varm i ansiktet eller? Om man tar tempen så spräcks lögnen. ^^'
Om dom känner på pannan och den är stekHet tror jag inte att dom använder tempen.
↗ till inläggetMen man blir väl bara varm i ansiktet eller? Om man tar tempen så spräcks lögnen. ^^'
Om dom känner på pannan och den är stekHet tror jag inte att dom använder tempen.
Jag brukar aldrig ljuga om saker för att stanna hemma.
Jag har stannat från skolan kanske 1-2 ggr för att jag inte nån lust alls över huvudtaget.
Men jag sa det till min mamma och hon sa ok.
Jag gillar inte att ljuga för min mamma heller.
Och palla ta igen saker i skolan sen, det är fett jobbigt.
Jag vet ett bättre tips , Se till o få gjorda dina lÄxor , jag är ingen världsmästare på det men jag försöker..
Det är ju bättre att gå till skolan än att sitta hemma. Vet att jag inte är bäst på att stava fast om man inte kan stava "hemma" så är det bäst att du går till skolan.
Jag Skolkar bara om det skulle bli absolut nödvändigt tex inte pluggat till ett prov.
Nödvändigt att skola...Då kommer dom bra ringa hem och man får dator-Förbud i nån månad xD.
↗ till inläggetJag tycker att det där är "fegt". :PJag Skolkar bara om det skulle bli absolut nödvändigt tex inte pluggat till ett prov.
Vadå sitter man hemma då och pluggar hela dagen då? Knappast att nån gör det...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in