gillar inte hans musik,men det är bättre än death metal iaf.vill ni ha riktig musik lyssna på 2pac,dr.dre,G-unit,N.W.A.och alla andra gangsters :D B)
Darin
darin suger!!! :angry:
↗ till inläggetgillar inte hans musik,men det är bättre än death metal iaf.vill ni ha riktig musik lyssna på 2pac,dr.dre,G-unit,N.W.A.och alla andra gangsters :D B)
Hell YeaH! Har du hört Comptons Most Wanted deras låtar e ju bara för köna ;)
jag valde "Jätte Dålig" för att han suger...
mm har comptons most wanted-straight check n em
Gillar inte honom.
Darin, usch! Jag hatar Darin
Allra första när han tog sitt andetag och skulle sjunga så har jag hatat honom!Varför?Det vet jag inte men det är typ det att tror hen e nått(enligt mig)och det är nog därför jag hatar honom.
suger :P
darins skiva money for nothing är värkligen money for nothing!
Jättedålig X]
↗ till inläggetGansters?gillar inte hans musik,men det är bättre än death metal iaf.vill ni ha riktig musik lyssna på 2pac,dr.dre,G-unit,N.W.A.och alla andra gangsters :D B)
Ett gott skratt förlänger livet.....
lol vad lyssnar du på för musik? :lol:
Han tror att han är bättre än vad han e, det är typ bara sjuåringar som tycker att han är fin,
valde jätte dålig för jag hatar honom
Hahahahahahahahahahahahahaha alla typ röstar jätte dålig, så som jag med XD
klart..han suger ju..! iaf hans låtar jag känner han inte men..jag tycker han ser lite bögig ut..
Jag har inget emot han personligt, men jag har alltid hatat han bara..
↗ till inläggetJag har inget emot han personligt, men jag har alltid hatat han bara..
mm samma här, han är helt enkelt sämst
kan egentligen inte säga jätte dålig för jag är inte bättre själv men han är defenetivt inte min musik smak
Hatar hans stil skulle inte säga att jag gör det bättre men han är bara inte min stil....
Jag försöker att undvika fjortisdyrkade band/artister.