skriv in övernaturliga/konstiga saker ni har set på gta spelen.
Övernaturliga Saker.
Jag såg en "spök"svävare på SA för ett tag sen, den åkte på samma ställe över en lite strand, och sedan stannade den bara ute på vattnet.
När jag sedan skulle titta om föraren var där såg jag inget, ingen i svävaren och ingen i vattnet....
↗ till inläggetJag såg en "spök"svävare på SA för ett tag sen, den åkte på samma ställe över en lite strand, och sedan stannade den bara ute på vattnet.
När jag sedan skulle titta om föraren var där såg jag inget, ingen i svävaren och ingen i vattnet....
Japp, har sett den också. :P
Den bara åker omkring utan förare.
Hel skumt. :huh:
Han den där fotografen han är ju lite konstig eftersom att han tar ett foto sen går han rakt ner i sjön och dränker sig. :D
Roligt haha
↗ till inläggetJag såg en "spök"svävare på SA för ett tag sen, den åkte på samma ställe över en lite strand, och sedan stannade den bara ute på vattnet.
Jag har inte sett han än, måste leta på han :D
http://www.fuska.se/forum/Oevernaturliga_Saker-t36063.html
håll er till trådarna som finns
Stämmer. Den finns vid Bayside Marinas strand.
↗ till inlägget
Ja fast det är til ps2
↗ till inläggetmen sak samma nästan :P
↗ till inlägget
Det är endå samma spel med samma innehåll.
Det är skumt för mig där, därför då går bara fler och fler folk ner där.
De bara kommer från ingenstans och bara går ner och dör.
När sisådär 20 pers dött brukar jag hoppa i och ta alla pengar :)
Jag har sett självmordsfotgrafen och en spökbil. Spökbilen är egentligen en trasig bil som spawnas i en nerförsbacke.
vart finns självmords fotografen?
hra sett svävaren, fotografen å seriemördaren :evil: fast seriemördaren beter sej int som en seriemördare <_< han me svart lång rock å cowboy hatt.och sedan har ja sett liksäckarna...
har aldrig heller blivit anfallen av han med svart rock :angry:
lol f*n va konstigt,idag när jag spela så flög jag med den stora helikoptern CARGO BOB med 5stjärnig polis efter mig,när jag flög över las venturas så skulle jag svänga för bi ett hus då kom en hydra och krocka i mej så jag sprängdes.inget över naturligt men det va kul <_<
var finns huset som tuttar eld på en?
i montgomery tror jag
Offtopic: Det första jag tänker när jag ser den här tråden är: F*n, inte en sån här tråd till, jag menar förra dog ju totalt pga 1000-tals lögner, och en massa rykten som inte gick att bevisa.
Låt det inte hända med den här tråden, jag ber er!
För att hålla mig till tråden: Har väl sett lik-säckarna, Bron där det står No easter eggs up here, spökbilarna, och jägaren.
Har nog sett mer, men det är det jag kommer på...
↗ till inläggetOfftopic: Det första jag tänker när jag ser den här tråden är: F*n, inte en sån här tråd till, jag menar förra dog ju totalt pga 1000-tals lögner, och en massa rykten som inte gick att bevisa.
Låt det inte hända med den här tråden, jag ber er!
För att hålla mig till tråden: Har väl sett lik-säckarna, Bron där det står No easter eggs up here, spökbilarna, och jägaren.
Har nog sett mer, men det är det jag kommer på...
Den dog inte utan det plockades bort under ytterst okända anledningar där av hela min guide som jag skrev på första sidan. Väldigt kul och tacksamt.