Hur kommer jag dit ?? Kolla bild nedan
Hjälp
genom en tunnel nära där
Det där är en "exploit" kan man säga, det är en hemlig väg dit, vilket jag inte kan.
http://youtube.com/watch?v=JctE8jg9ZMs
Där har du lättaste vägen dit på lowlvl.
man kan bli bannad om man går dit o (under if-sw) och andra glitch ställen så har bara varit där 1gång :/
Risken för att bli bannad för exploiting är väldigt liten, om en GM överhuvudtaget märker det så kan man bli teleporterad hem och i vissa fall varnad, inte mer än så.
Däremot så kan man få en ban utan varning om man besöker "GM Island".
Vad är/ligger GM island :huh:
↗ till inläggetHur kommer jag dit ?? Kolla bild nedan
känns ganska meningslöst om man inte får gå dit eftersom det finns på kartan jag brukar guida folk dit föresten var ligger GM island?
Gm Island ligger ute i havet mellan orgrimmar och grom'gol.
Bwahaa dit gick jag på lvl 13, alla i mit party sa att de skulle hacka mig om jag inte sa hur man kom dit lol <3
Vad finns där föresten? Är det typ massa gm's som dricker te eller alkohol i baren där? GM island får mig att tänka på hawaii.. Så om man kommer dit, hur märker en gm det? Finns det flera styck där?
Det är bara en Feralas-liknande liten ö med massa slumpmässiga objekt på, tex ett hus med en Naga staty, massa uppstoppade djur och en julgran i, och sånt.
↗ till inläggetman kan bli bannad om man går dit o (under if-sw) och andra glitch ställen så har bara varit där 1gång :/
Haha..Nej..Man blir APSOLUT inte bannad..Själv har jag gått up till IF toppen 4 gånger..Gått under Stormwind 7 gånger..Så..Det är nog mycken liten risk att man blir bannad..
Och så har jag buugat på andra sällen typ 53 gånger. :)
.... lol min kompis blev bannad 1 veckaRisken för att bli bannad för exploiting är väldigt liten, om en GM överhuvudtaget märker det så kan man bli teleporterad hem och i vissa fall varnad, inte mer än så.Däremot så kan man få en ban utan varning om man besöker "GM Island".