💬
Logga in
Fuska.se

Allvarligt Kärleks Problem

93 svar · startad

Jo... Jag är väl något av enm funnyguy själv men om man kan begränsa sig så går det ganska bra.

Senast ändrad:

10 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #62

Vill bara inte få dissen bara... :(

Ingen vill det såklart...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #64

Det är bara det att hon är liksom tjejen som alla umgås med, och chansen att hon skulle välja mig känns så liten.

Nivå 0 · Nykomling

Fråga vem hon gillar då!

Nivå 0 · Nykomling

Ja men man får ju fråga lite diskret isåfall. Man brukar ju inte bara gå fram och säga "Hej vem gillar du?"

sånt e bra om du säger via MSN för då kan du inte säga fel :)

Tjejen jag gillar e just den tjejen alla umgås med osv så jag vet ungefär hur det är (hon e rolig, vacker och smart). Då har jag väl inget att komma med med tanke på att jag själv har samma problem. Men det jag gör är att jag börjar smått; Jag försöker skapa ögonkontakt så ofta jag kan, prata med henne ofta osv. Så när jag känner att jag kan berätta så har hon förhoppningsvis redan fattat och det blir inget vidare chock. Har jag tur så fattar hon att jag gillar henne och tar första steget.

Det är väl de tips jag kan ge... Börja smått och låt henne komma på det.

11 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #69
↗ till inlägget

Tjejen jag gillar e just den tjejen alla umgås med  osv så jag vet ungefär hur det är  (hon e rolig, vacker och smart). Då har jag väl inget att komma med med tanke på att jag själv har samma problem. Men det jag gör är att jag börjar smått; Jag försöker skapa ögonkontakt så ofta jag kan, prata med henne ofta osv. Så när jag känner att jag kan berätta så har hon förhoppningsvis redan fattat och det blir inget vidare chock. Har jag tur så fattar hon att jag gillar henne och tar första steget.

Det är väl de tips jag kan ge... Börja smått och låt henne komma på det.

Får nog bli det...

du märker nog ganska snart om hon nappar eller inte.

Lycka till :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #71
↗ till inlägget

du märker nog ganska snart om hon nappar eller inte.

Lycka till :)

Tack, det lär jag behöva...

19 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling

Man alltid fråga så här ..

"Gillar du meei?"

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #73
↗ till inlägget

"Gillar du meei?"

Jo :)

Problemet är att hon har kille :(

Får väl nöja mig med att vara vän med henne tills vidare...

Nivå 0 · Nykomling

Hon dumpar killen förr elelr senare ta chansen och fråga henne om hon gillar dig då

Nivå 0 · Nykomling

när hon/han dumpar denandre så var hennes vän ! och då menar jag verkligen vän. stötta henne !

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #76
↗ till inlägget

när hon/han dumpar denandre så var hennes vän ! och då menar jag verkligen vän. stötta henne !

Mm, det tänker jag vara :)

20 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

"Gillar du meei?"

Men asså du kan ändå fråga "gillar du meei ?" för att hon kanske gillar deei men du inte vet om det ...

Ett förslag testa ..

Det gjorde jag och nu har jag värdens finaste tjej ... (enligt meei.)

Jag sa så här ...

"Är du tsm me någon?" Jag...

Och svarade "jaa vadårå?" Hon..

"Bara undrade , men gillar du meei ?" Jag...

Du kan ju alltid försöka .. Lycka till :)

21 Feb 2007

lägg inte in en stöt så nära sen när hon dumpat eller blivir dumpad utan vänta ett litet tag cirkus 2-4 veckor ilr nått sånt.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

du jag hade precis samma situation i sommras, tjejen jag var kär i sen 2 år fick pjkvän, vet du vad som kom ut av det ? jag kom över henne :), och när hon för nårra veckor sen dumpade sin kille märkte jag att jag inte var de minsta intresserad !, så du måste sluta tänka henne som kärlek, utan bara som vän :)

24 Feb 2007
Nivå 0 · Nykomling

Lägg ett dussin rosor och ett kort i hennes brevlåda!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in