💬
Logga in
Fuska.se

Resedent Evil 4

15 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Resident evil 4 har ju blivit årets spel ad tror ni om 5:an tror ni att den kommervara lika bra+ MAN E JU CRIS REDFIELD bror till clera redfield ;)

namnlös.bmp

Nivå 5 · Fuskare

Jag tror att det kommer bli minst lika bra som 4:an, men förhoppningsvis så blir mycket bättre.

27 Jan 2007

Det är inte bekräftat att man spelar som Chris, men det liknar Chris :P

28 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling

men 5 an kommer Ej till Gc lr wii

2 Feb 2007
Nivå 4 · Lärling

nope ps3 only spel men jag tror det kommer vara mycket bättre än 4an inte för att jag tycker att det är dåligt! :)

14 Feb 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6

ja men om det inte e cris vem e det då :P jag menar de har ju tappat historiken lite :( nåja här e han

post-58752-1171487108_thumb.jpg

15 Feb 2007

chucky: Det kommer även till X-Box 360 (även rykten om bara 360)

Saii: det kan ycket väl vara nån ny karaktär ;)

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #8

självklart men man e hann :P :) men man tycker ju att de borde ha hollt sig till historien :)

16 Feb 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

självklart men man e hann :P :) men man tycker ju att de borde ha hollt sig till historien :)

Vad menar du med att dom inte håller sig till historien? (ni får ursäkta, jag kan inte såå j*vla mycket om resident evil)

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #10

jo man har altid varit jill eller leon eller cleara men nu helt pötsligt kommer en ny karraktär

17 Feb 2007
Nivå 4 · Lärling
chucky: Det kommer även till X-Box 360 (även rykten om bara 360)

Saii: det kan ycket väl vara nån ny karaktär wink.gif

aa fick reda på det typ 1 vecka efter jag skrecv inlägget ;) fasst det skulle vara ett ps3 only spel fasst så köpte x-box också rättigheterna till ofå sälja spelet ;)
18 Feb 2007
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

jo man har altid varit jill eller leon eller cleara men nu helt pötsligt kommer en ny karraktär

Men man kan ju välja att spela som Chris i ettan ju.

21 Feb 2007
Nivå 4 · Lärling

man kan nog göra som på re4 när man har varvat får man mer gubbar o köra som ^_^

27 Feb 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

va babblar du om??

28 Mar 2007
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #15

ja kanske har inte spelat ettan än men jag sa inte att det e säkert att man e cris det kann va non annan men altå man e inte cris i hela spelet^^

10 Apr 2007
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

1. Resident Evil 5 kommer inte till GCN eller någon annan Nintendo konsoll.

2. Man spelar inte som Chris Redfield.

Tänk och titta innan ni postar en tråd tack, låser denna.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.