:lol: vilket är det semsta spelet :lol:
Vilket Är Det Semsta Spelet
Helt klart Halo serien :P närå skämtade bara
men typ Sagan om den tredje tidsåldern.
Vet inte svår fråga :P
Typ nåt barnspel,eller nåt riktigt
ruggigt filmlicensspel.
99% av alla filmlicens spel är dåliga :P
Nej,vad säger du?
King Kong t.ex. är faktiskt riktigt bra.
Men ja,dom flesta är väl dåliga.
jag jag sa ju att 99% av alla filmlicens spel suger, alltså inte alla.
Nej,jag vet vad du sa.
Det helt klart bästa spelet är MAFIA , lol de suger man kan inte göra någon ting
Morrorwind suger med ... :P
Du har uppenbarligen väldigt dålig spelsmak... <_<
halo
Lego Star Wars är inte så rolig, det är roligt de första dagarna, när man tycker att det är okej att den första banan tar 1 tim, men jag spelar helst spel som man kan klara utan Guides.
Jok3r du har något dålig spelsmak, morrowind är det bästa elder scrolls spelet enligt mig, OCH MAFIA ÄR JU f*n GTA FAST I 60-talet
Mezox, varför behövde du guide till lego star wars, världens mest linjära spel?.
↗ till inläggetJag spelar Lego Star Wars II ganska långt in på natten så jag hade lågt tålamod. :PJok3r du har något dålig spelsmak, morrowind är det bästa elder scrolls spelet enligt mig, OCH MAFIA ÄR JU f*n GTA FAST I 60-talet
Mezox, varför behövde du guide till lego star wars, världens mest linjära spel?.
Neh, men man fattar inte så mycket t.ex. på den banan som man är Ben och Luke på Tatooine jag höll på en alvtimme innan jag fattade var jag skulle, jag använde inte guide till spelet men det tog riktigt lång tid för att klara vissa banor.
Skulle nog säga Sims Bustin' Out
En av dom e fable..Kan inte komma på nåt sämre :huh: