När jag spelar något spel så efter ett tag börjar datan att pipa med ca 10sec mellanrum. Jag vet inte om det kan ha något att göra med att jag nyligen laddade ner en ny drivrutin till grafikkortet.
Datorn Piper
säg åt den att inte pipa mer då :o men om du går in via kontrollpanelen lr vare nu va kan man vär trycka på nått som heter "använd gammla drivrutiner" lr nått liknande :P kanske inte va under kontrollpanelen..
Laptop?
om du spelar och trycket på Shift tangenten många gånger så kan det vara det, tryck inte på den mer än 5 ggr i rad när du spelar :P .
Om du har aktiverat fläkt-alarmet i BIOS så kan det vara att datorn överstiger den temeratur som angetts.
Om du har aktiverat fläkt-alarmet i BIOS så kan det vara att datorn överstiger den temeratur som angetts.
hur avakriverar man det då?
kolla i din manual för din dator för det är olika på alla datorer.
min data piper när man håller in för många tangenter sam tidigt,kanske samma problem??
↗ till inläggetsäg åt den att inte pipa mer då :o men om du går in via kontrollpanelen lr vare nu va kan man vär trycka på nått som heter "använd gammla drivrutiner" lr nått liknande :P kanske inte va under kontrollpanelen..
Han kanske behöver dom nya drivrutinerna ?
För andra gången, är det en laptop?!
Nej det är inte en laptop. När jag går in på egenskaper för grafikkortet så finns det en knapp som heter "återställ drivrutin" då trycker jag på den då står det att jag ska sätta i en skiva jag inte har..
Är det på flera spel?? för när jag spela ett piratspel så pep den.Spelet var bra grafik och massivt.Kanske som nån annan sa att det var fläkten
hur fixar man en visningsbild