microsofta harslutat att sälja vanliga x box kontroler! dom tillåter inte att man får sälja det eller att gjöra nya xbox spel! :( dom vil at man ska köpa x box360 (som kostar typ 4799 kr) :cry: men game säljer fortfarande sina egna kontroller! :) men inga mer vanliga xbox kontroller till oss xbox älskare! :angry:
Dumma Microsoft!
Det där vet jag inget om,men ett
360 kostar INTE 4799:-!Det kostar
typ 3000:-...
men det fattar du väll varför dom inte har kvar det vanliga, man ska ju ha det nya, det är ju för f*n bättre.
ett Xbox360 har jag hittat i nyskick (alltså inte sålt förut, Premium) för 2700 KR (alltså 200 SPÄNNMER ÄN WII!)
så där har du lite fel, ta reda på lite fakta innna du säger hur mycket nått kostar.
↗ till inläggetDet där vet jag inget om,men ett
360 kostar INTE 4799:-!Det kostar
typ 3000:-...
jag sa "typ"!! :angry: om man är smart och läser igenom så fattar man!
4799 och 3000 är så himla nära varann va.
På EB Games i Mjölby iaf så kan man lämna in sitt gamla vanliga Xbox och köpa en Xbox 360 Premium för 1800kr.
På den så kan man ju spela vanliga Xbox spel också!
↗ till inlägget4799 och 3000 är så himla nära varann va.
Men Man vill ju inte ha ett Premium. isåffall kan man väl bara ha live så man chattar!
Utan man ska ha Ett Core.
LOL HALO WINNER!!!!!
Core packet är ju bara ren skit, en trådkontroll, inga HD-kablar ingenting jämfört med Premium för ynka 1000 spänn får du med så mycket mer med hårdisk och allt. om du skulle köpa det senare skulle det kosta MYCKET mer.
ojojojoj. förlåt mig! jag skrev lite fel.
Jag menar att man ska ha ett Preminum intte ett Core.
förlåt mig så mycket.
hehe, :huh:
np undrade bara vad f*n han säger :P
Haha aa, joo det blev verkligen fel.
för jag har til och med ett Premiunum så :P
Men egentligen är det så.
Jag har haft ett xbox ganska länge men en kompis hade ett playstation 1 så jag sa att dom inte gjorde mer spel så han köpte ett xbox för inte så länge sen.
så nu är han nog lite ledsen. :blink:
Pris på Xbox 360 premium Här är billiga priser på Xbox 360 premium för alla intresserade ;)
Angående det Twiztha skrev att man "ska ha" xbox 360 så är det upp till var och en. Det finns folk som spelar gamla NES spel. Dem gör det för att dem tycker det är kul. Det spelar ingen roll hur nytt eller gammalt det är.
Men det klart folk köper nyare saker hellre. Det håller jag med.
Men till dig Twiztha, tänk på vad du skriver ;)
123spill, jag är retrosexuell så jag lirar gamla spel jag med :P
och josef, han kunde väll tatt reda på lite mer innan han köpte det?
och förresten så kostar ett Xbox360 300 kronor mer än WII så nintendo kan ju inte ha det som sälj argument längre.
Okej,hehe :P
Visste han inte att dem inte gjorde Ps1 spel längre? :zzz:
hostdumihuvethost
Haha......
Wii suger tkr jag... jag tror inte jag är ensam om det?
asså wii e ingen konsoll man sitter med i 4 dygn i sträck, det är den nya generationens "sällskapspel" typ tycker iaf jag
Nej WII är en familje konsol, riktigt stora spel passar inte på den, det ska vara mer som wario ware på Nintendos konsoller.
↗ till inläggetNej WII är en familje konsol, riktigt stora spel passar inte på den, det ska vara mer som wario ware på Nintendos konsoller.
Jaha, Kanske Det, Istället för att köpa en dålig konsoll för 3000 kr så kan man juh gå ut istället!