:gitarr: Det skulle va kul ifall nån kunde ge mig det utan virus, gratis? :D
:medieval: Svara inte då :(
:gitarr: Det skulle va kul ifall nån kunde ge mig det utan virus, gratis? :D
↗ till inläggetmen träna mining själv istället för några j*vla autoer har sidan men skulle aldrig skicka till dig! det är ju roligare om du jobbar själv:gitarr: Det skulle va kul ifall nån kunde ge mig det utan virus, gratis? :D
↗ till inlägget:gitarr: Det skulle va kul ifall nån kunde ge mig det utan virus, gratis? :D
Herregud, ta det lugnt. Han frågade ju bara :S
Jag säger ett ord som förklarar dej som runescape spelare, n00b!
Det är ändå 100% att du blir bannad efter ett tag
Det finns "EN" autominer i VÄRLDEN som inte e riktigt upptäckt av FAGEX "jagex" än.
och det e bara ungefär 112 stycken som har den. Du blir nästan bannad direkt om du använder en annan.
↗ till inläggetTror du han bryr sig om att du säger det dära töntiga ordet? Varför är ni medlemna på fuska.se? Mobba såna som vill fuska eller hjälpa andra med fusk?Jag säger ett ord som förklarar dej som runescape spelare, n00b!
↗ till inläggetJag säger ett ord som förklarar dej som runescape spelare, n00b!
Kanske ganska onödigt av mej men jag kan inte rå för att jag tkr det är n00bigt att fuka på just ett online rollspel.
Sök på google..Där hittar du det mesta..
Håll er till ämnet istället -.-
vill också ha en, kan inte någon lägga ut en utan att prata om annat?! :angry:
↗ till inläggetwww.google.sevill också ha en, kan inte någon lägga ut en utan att prata om annat?! :angry:
rs2cheating.reklam
(.com)
90% har virus så du vet
kanske det men inga grova
www.autofighter.org
Som sagt, använd inte autominers.. Du blir bara bannad förr eller senare :/ Finns dock ca 2. som inte upptäcks men tyvärr är dem fyllda med trojaner..
Hah! Ska du säga! -.- (Hah! Ska jag säga! xD)
om jag ska va ärlig e det inte kul att hacka på rs men du gör som du vill.... ;)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in