vad tycker ni Var Dåligt med PS3:an?! Om ni tyckte den var "souvenir" så skriv att ni tyckte den var skit bra...motiver isåfall...
Dåligt Med Ps3
tycker att ps3 suger för att det är för dyrt och skillnaden mellan ps2 å ps3 är inte så stor grafikmässigt.
Tycker inte Ps3 är så bra, för den kostar rätt så mycket.
Sådär. Klent spelutbud ännu, och priset är såklart för högt, men annars är den ju skitbra.
Spelen kommer nog lite senare. ^^ Många spelföretag har svårt att smälta samman sina spel med Sonys nya maskin. Men snart så kommer det titlar skall du se.
Men det verkliga felet med skiten är väl priset. Så jag tänker vänta ut den tills den sänker sig rejält och sedan köpa den med kanske nya heta speltitlar. :)
↗ till inläggetanvänder du HDMI/Component kabel och har en tv som klarar hd? jag har och det är skitmycket skillnad grafikmässigt ps2 å ps3.tycker att ps3 suger för att det är för dyrt och skillnaden mellan ps2 å ps3 är inte så stor grafikmässigt.
Spelmässigt är 360n fortfarande bättre. kraftmässigt ligger ps3 etta... fanboyz fanboyz fanboyz...
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=3450
finns några grafikjämförningar mellan oblivion på 360 och på ps3.... ser faktiskt inte någon stärre skildnad.
[EDIT]: Stavfel
för dyr. betala 5000 mindre så får du ps2 som e nästan lika bra
6500 kr är inte så dyr med tanke på att den har blu-ray
↗ till inläggetSpelmässigt är 360n fortfarande bättre. kraftmässigt ligger ps3 etta... fanboyz fanboyz fanboyz...
http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=3450
finns några grafikjämförningar mellan oblivion på 360 och på ps3.... ser faktiskt inte någon stärre skildnad.
[EDIT]: Stavfel
Håller med dig, kan inte direkt säga att PS3 verkar 2500 kr bättre när man ser på de filmerna, men sen så kan den ju ha andra saker som är bättre.
det finns en liten skillnad mellan grafiken men jag skulle heller välja 360 så kan man köpa spel med mm. det är bara köpa HD-DVD till 360 så är det ju lika bra grafik..
↗ till inläggetdet finns en liten skillnad mellan grafiken men jag skulle heller välja 360 så kan man köpa spel med mm. det är bara köpa HD-DVD till 360 så är det ju lika bra grafik..
HD-DVD.. grafik.. du fattar kanske själv att det är har nåt med varandra att göra? -_-
HD-DVD är för filmer, vill man spela med HD får man köpa en HD-TV..
↗ till inläggetdet finns en liten skillnad mellan grafiken men jag skulle heller välja 360 så kan man köpa spel med mm. det är bara köpa HD-DVD till 360 så är det ju lika bra grafik..
ni är verkligen dumma vet du vad HD-DVD och Blu-ray är ??
hur kan ni säga att ps3 är lika som ps2?
det är ju som att säga att volvo är lika snabb som ferrari.
ps3 äger sönder ps2.
spela gärna ps3 innan ni kommer med dumma kommentarer.
ps3 är dyr på grund av blueray som normalt kostar runt 10000kr.
Jag har ps3 och den är mycket bättre än ps2.
nej, "vi" är verkligen smarta
men det är ju så himla bra grafik.. och spelen kommer nog efter ett tag. Jag kommer köpa det när jag får råd :)
priset är det dåliga :angry:
Allt är SÅ bra men priset är ganska dåligt :(.
men ja allt annat är bra. Internet, kolla på filmer, grafiken, å sådant..