💬
Logga in
Fuska.se

Alla Runescape Players Kolla Hit...

38 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #21
↗ till inlägget

alltså seriöst, jag är nu tebax för en liten snabb kommentar :P

ganska fint men men, du hade ju kunnat lyssna på mig ;) hade allt gått lika bra utan mig tror du?

nja det var ju du som fick mig att spela runescape och du har lärt mig det mesta iaf ;)
25 Mar 2007
Nivå 6 · Fuskare

EDIT

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

säjer bara en sak:

RUNESCAPE SUGER!!! ;)

Då ska du ju inte skriva här .

Mycket bra . :P

Heter Adolf_master där, har knappt någonting min gubbe blev hackad .

Lvl 53 iaf . :cool:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #24

ok tackar .. aj då =/ synd hände samma sak med xkiklax lol ...han e locked eller nåt sånt men ja gör för att få mitt pw men går inte xD

Nivå 2 · Novis

oj vilket fint spam du har gjort. Du borde be en mod att flytta det till spamforumet.

27 Mar 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #26

snackar du om? ja SA FÖR H*LV*T* SKRIV VAD NI TYCKER OM JA GJORT INGET ANNAT . de e så j*vligt att det e så många som e cp nuförtiden och inte fattar -.- ..

Nivå 3 · Lärling

Tat det lungt

28 Mar 2007
Nivå 5 · Fuskare

Lol detta är faktiskt spam. Visst om du gjort det på kort tid är det bra. Så nu har du fått en åsikt. Tror typ ingen bryr sej så mkt om hur mkt du har tränat din gubbe på en viss tid. Du vill bara skryta och få uppmärksamhet bättre att du gör en tråd som handlar om gubbar som man tränat på kort tid där alla skriver om sina gubbar.

29 Mar 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #29

haha du har fel oddy .. alla som har skrivit här och inte läst rätt på vad ja skrivit .. föresten hört vad '' tröga människor '' är? om du vet det då vafan ska du då skriva här att jag gjort en spam? ja gjorde detta bara för att det var kul o visa .. och det e för f*n inte ja som spammar .. det e för h*lvete dom andra SÅ HÅLL KÄFTEN .. TYCKER DU NÅT OM NÅGAT JA GJORT SKRIV dET ANNARS SLUTA SPAMMA FFS! blir så j*vla arg -.- en del e äldre än mig men som fattar ändå inte -.-

Nivå 2 · Novis

OMG spam gurun går lös på fuska. alla SPRING!!!!!

Nivå 5 · Fuskare

Om du bara ville visa upp din gubbe borde den här tråden låsas nu för du har visat upp den och det hade varit bättre om du uppmuntrat andra att visa sina gubbar. (nu menar jag att du inte har sagt något om det. Det syndes inte riktigt i ditt första inlägg bara)

↗ till inlägget

OMG spam gurun går lös på fuska. alla SPRING!!!!!

Ja alltså vill han bara skryta

*springa*

Senast ändrad:

31 Mar 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #33

skrev ja inte säg vad ni tycker om det ja har gjort det eller? j*vla barnf*tta asså .. tråden kan låsas -.-

2 Apr 2007
↗ till inlägget

ena är 96 KB stor ( dålig bild )

ena är 1.65 mb stor ( bättre bild )

SNÄÄLLAAA alla rs player .. skirv komentarer vad ni tycker om det jag gjort med min gubbe på en vecka .. och ja skojar inte !!! PS. det var då i lördas ja börja :).

Mycket bra! Själv fick jag bara upp en gubbe till 25 på en vecka :P Men sen går det väl fortare att lvla om man är member?

10 Apr 2007

Ganska kass gubbe >_>

Dom skillsen skaffar man på en dag om inte bättre >_<

16 Apr 2007
Nivå 5 · Fuskare

Det blir ju nästan spam när tråden inte har något syfte förutom att den visar upp din gubbe.

21 Apr 2007
↗ till inlägget

skrev ja inte säg vad ni tycker om det ja har gjort det eller? j*vla barnf*tta asså .. tråden kan låsas -.-

Unforgiven får flip

24 Apr 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #38

happ skiter jag i xD

6 May 2007
Nivå 0 · Nykomling

alså det är inte bra om man ska vara i wildy (wilderness)

lol baraför jag är i wildy hela dagarna :P

1 tips träna inte så mycket defence :student:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in