Hej, jag har ett problem med CoD3 online. Varje, då menar jag varje spel jag väljer då väntar jag på "Joining" men sen varje gång står det "Could not connect to all players" och "Could not connect to the host". Vad är det som händer vad ska jag göra? Jag vill verkligen spela :(
Cod 3
Mosa1nagant
Nivå 5 · Fuskare
von kluth
Nivå 2 · Novis
↗ till inläggetVanligt Problem...Hej, jag har ett problem med CoD3 online. Varje, då menar jag varje spel jag väljer då väntar jag på "Joining" men sen varje gång står det "Could not connect to all players" och "Could not connect to the host". Vad är det som händer vad ska jag göra? Jag vill verkligen spela :(
Spela player match istället för ranked...
Mosa1nagant
Nivå 5 · Fuskare
Det är player match som håller på så.....
Foley
Nivå 1 · Novis
kör rankad då
LiQuiDe
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inläggetjag har samma problem..fasst nu så är det värre om jag kommer in på någon med kanske 7 stycken(så spelar jag med min gäst) så blir vi 9 stycken så joinar en till då laggar hela mitt CoD 3.. :(Hej, jag har ett problem med CoD3 online. Varje, då menar jag varje spel jag väljer då väntar jag på "Joining" men sen varje gång står det "Could not connect to all players" och "Could not connect to the host". Vad är det som händer vad ska jag göra? Jag vill verkligen spela :(