💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp ! =)

12 svar · startad

Jag erkände för en tjej jag gillar typ förra veckan. Så sa hon okeej. jag gillar dig oxå.....O jag frågade om vi skulle bli ihop o.s.v. -.-' jag är xtra trevlig mot henne o så. När jag frågade svarade hon :Jag veet inte asså, jag gillar dej också så du vet :)

Vad ska jag göra? :cry: Jag har ingen idé på vad jag ska göra!!

5 Apr 2007
Nivå 2 · Novis

vara ännu trevligare.

Nivå 0 · Nykomling

Ta det lungt. Stressa inte fram något. Du har sagt som du känner. Låt henne visa att hon gillar dig med. Lycka till!

↗ till inlägget

vara ännu trevligare.

det är jag nu,tax så mkt!

Tack för tipset oxå daaniiel(stavning)

6 Apr 2007
Nivå 6 · Fuskare

Var dig själv. Gör dig inte till för mycket och fjäska inte för det brukar inte tjejer gilla. Uppträd lugnt och sansat så går det nog jättebra ;)

↗ till inlägget

Var dig själv. Gör dig inte till för mycket och fjäska inte för det brukar inte tjejer gilla. Uppträd lugnt och sansat så går det nog jättebra  ;)

haha fjäskar e inte min grej om jag får säga mitt;)

26 Apr 2007
Nivå 6 · Fuskare

Då borde det gå toppen!

Nivå 4 · Lärling

Var rolig! :D :D

27 Apr 2007

d e jag..Jag lyfte upp henne ida o så ramlade vi ner i längdhoppsgropen :D Vi flabba som faan!!KLassen såg de oxå :$

28 Apr 2007
Nivå 5 · Fuskare

Snyggt drag, nu borde hon vara såld på dig!

5 May 2007
↗ till inlägget

Jag erkände för en tjej jag gillar typ förra veckan. Så sa hon okeej. jag gillar dig oxå.....O jag frågade om vi skulle bli ihop o.s.v. -.-' jag är xtra trevlig mot henne  o så. När jag frågade svarade hon :Jag veet inte asså, jag gillar dej också så du vet :)

Vad ska jag göra?  :cry:  Jag har ingen idé på vad jag ska göra!!

Ge upp helt enkelt.
6 May 2007
Nivå 2 · Novis

eh han ska ju inte ge upp det går ju f*an bra för han .

fortsätt som du gör :P

8 May 2007

de går la hyfsat nu :D bättyre än innan hon tyckte att jag var rolig när jag sa :Man äter väl en massa yoghurt!? Sen tyckte hon att jag var rolig när jag lyfte upp henne till gropen ;D :D:D:)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in