💬
Logga in
Fuska.se

Hur Raderar Man Sin Gube På Fuska?

17 svar · startad · 🔒 låst

HEJ ÄR DET NON SOM VET HUR MAN TAR BORT SIN GUBE FÖR MAMMA SEGER JAG INTE FÅR VARRA INE PÅ FUSKA :( <_<

Nivå 3 · Lärling

Fråga henne varför. Det är inte som om vi är pedofiler. Du har en fri vilja.

Förresten är det här inget spel, det är ett forum. Det är 2 helt olika saker.

Och sedan kan du dra ner på dom stora bokstäverna.

men för att svara på frågan: Skicka ett PM till admin. Skriv att han ska ta bort din användare. Vänta sedan någon dag och vips så är du borttagen.

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare

håller med anorectic. be din mamma läsa igenom reglerna.

http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules

7 Apr 2007
Nivå 3 · Lärling

Annars kan du väl skicka ett meddelande till Admin och be honom att ta bort din användare.

Nivå 2 · Novis

Jag förstår kanske din mamma efter som hon har en 9årig dotter men fortfarande om du vill ta bort din profil PM a admin.

Nivå 3 · Lärling

det har dom faktiskt några poeng med det

Senast ändrad:

Haha, godis_tjej är min syster... -.- Hon är lite halvpuckad ;P Iaf, ta inte bort hon, jag vill inte bli ip-bannad härifrån -.-

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Asså, banas även IP:n om en användare tas bort? :wacko:

SORRY, VAR INTE VAKEN NÄR JAG SKREV DENNA.

EDITERAD

Senast ändrad:

↗ till inlägget

sandkaka tog inte bort sin användare av fri vilja <_<

om man tar bort sin användare blir man inte ip bannad.

Senast ändrad:

jo det gör den, man blir ip-bannad.. i vissaämnen har själv admin svarat (eller en mod) och sagt om man tar bort sin användare så blir man ip - bannad. För därför ska man tänka efter om man vill radera sin användare!.

↗ till inlägget

Sorry, var inte riktigt vaken när jag skrev det där.

Glömde att han fick 5 varningar och inte tog bort den...

Hmmm, ett bättre exempel är väll EgagagulaBANAN eller vafan han hette.

Senast ändrad:

8 Apr 2007
↗ till inlägget

Haha, godis_tjej är min syster... -.- Hon är lite halvpuckad ;P Iaf, ta inte bort hon, jag vill inte bli ip-bannad härifrån -.-

Nu f*n tar vi bort henne tycker jag :D Och nätverksbannar henne..! Kan man ens bli IP bannad på fuska? Man blir väl nätverksbannad? :o Inte hört talats om Beldur lr Sandkaka?

Men seriöst Jocke, du var inne här när du var 6 så hon måste ju få vara inne här? :S

Senast ändrad:

Jo man blir ip-bannad, det står ju ngnstans tror jag.. och i något gruppforum oztown tror jag (Kanske Blue Ghost, kanske All_In_One :S) men jag tror det va i oztown där dom frågade det och då svarade en mod att man blev ip-bannad , jag tror det va en mod iallafall (förhoppningsvis har jag inte drömt det)

Edit: Stavfel

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jo man blir ip-bannad, det står ju ngnstans tror jag.. och i något gruppforum oztown tror jag (Kanske Blue Ghost, kanske All_In_One :S) men jag tror det va i oztown där dom frågade det och då svarade en mod att man blev ip-bannad , jag tror det va en mod iallafall (förhoppningsvis har jag inte drömt det)

Edit: Stavfel

Det är ganska dumt med ipbanning ipconfig /realse och /renew räcker väl?

↗ till inlägget

nädå jag avslöjar inge ;D

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare

det är inte Beldur. han heter nått helt annat.

9 Apr 2007
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Denna tråd spårar ut, låser.

Vill man ta bort sin användare, skicka ett PM till admin. Punkt.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.