Tjenare. Jag har fått låna halo 2 av en polare, men när vi skulle start det på xbox live så funkade det inte! Det står typ ''You have and important messenge from xbox live go to Account manegment to read it'' Jag gör det men det finns inga meddelanda? Kan någon som har haft samma problem hjälpa? :) till 360 ofc.
Halo 2?
Men. går det inte att göra något efter Meddelandet? Jag Har inte varit med om något Liknande
Jag hittar inget medellande :( man kommer till massa potions till 360 accountet, sen om man går ut startar halo 2 igen!
Hänt samma för mig, men ja försökta med splinter cell dubble agent till vanliga xbox:S
det e precis vad som händer för mej just nu!!!!
vad ska man göra?
:gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr:
SPLINTER SELL ÆGER TYCKER JAG! JAG HAR 500 I LEVEL!!!!!11111111111111
↗ till inlägget*suck*SPLINTER SELL ÆGER TYCKER JAG! JAG HAR 500 I LEVEL!!!!!11111111111111
Problemet är att ni har föräldrakontroll inställt på de gamla Xbox-spelen. Gå till options menyn och inaktivera det.
↗ till inläggetTjenare. Jag har fått låna halo 2 av en polare, men när vi skulle start det på xbox live så funkade det inte! Det står typ ''You have and important messenge from xbox live go to Account manegment to read it'' Jag gör det men det finns inga meddelanda? Kan någon som har haft samma problem hjälpa? :) till 360 ofc.
du måste ha sladen och så måste du ha ett xbxlive konto :)
Eller så kan det också vara ert live som är slut.
Nej, det är att han har gjort så att det inte går att spela spel över en viss åldergräns, "Parental Controll", precis som Wave sade.
Okej, men jag fick iaf ett likadant medelande när mitt live var slut på den gamla Xboxen.
Xbox 360 forumet, ;D
Ja men det kan ju stå likadant på xbox 360.
Tror inte att man får ett medelande, utan det kommer en grejj från sidan som berättar att ditt Live är slut eller håller på att ta slut och så kan man förnya. Är inte säker eftersom det hände längesen för mig.. ;)