💬
Logga in
Fuska.se

Runecloth

13 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Vilken lvl måste man vara i så att man kan lämmna in runecloth så att man får reputation?

Nivå 3 · Lärling

Femtio ( palla, questa e billigare och roligare )

↗ till inlägget

Mm 25 reputation per quest är mycket <_<
17 Apr 2007
Nivå 4 · Lärling

Min kommpis handade 900 runecloth i darnassus igår xD fick typ 1/4 av frendly som han hade kvar+ typ 173 av honored :o, undra hur många man ska ha för exalted :o

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

250-500 tom
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Min kommpis handade 900 runecloth i darnassus igår xD fick typ 1/4 av frendly som han hade kvar+ typ 173 av honored :o, undra  hur många man ska ha för exalted :o

det var inte mycket, lämna in 900 liksom..
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är svårt att hitta höglevlade quests för Darnassus ^^ och det är bara i lvl 1-10 man får typ 250 rep/quest
Nivå 4 · Lärling

Testa silitus, där fick jag en massa iaf, och jo 900 är rätt mkt om du tänker dej att stackpriset är 2-3g :P, eller de är lite iaf xD

Nivå 6 · Fuskare

kör en h*lvetes massa alterac valley fungerar också

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Min kommpis handade 900 runecloth i darnassus igår xD fick typ 1/4 av frendly som han hade kvar+ typ 173 av honored :o, undra  hur många man ska ha för exalted :o

Jag vart exalted med dem på level 40, mitt första mount var en tiger (jag var dvärg). Inte svårt alls, gör bara alla Quest i Darkshore, Ashenvale och Teldrassil.

Runecloth känns ganska onödigt, jag är nu exalted med hela Alliance och har inte lämnat 1 runecloth ;).

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #11

ok tack för svaren alla =) ska nog testa att göra quester för att få reputation =)

18 Apr 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

./agree
Nivå 4 · Lärling

Jag vart exalted med dem på level 40, mitt första mount var en tiger (jag var dvärg). Inte svårt alls, gör bara alla Quest i Darkshore, Ashenvale och Teldrassil.

Runecloth känns ganska onödigt, jag är nu exalted med hela Alliance och har inte lämnat 1 runecloth ;).

Räcker det att questa i Darkshore, ashenvale och teldrassil :o, rätt imba imo dock är alla questen tråkiga, men man kan ju testa, borde gå snabbt med en level 70 mage xD

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Alltså, jag är en 60+ Rogue, om jag ville bli exalted med Darkspear Trolls ( Är Undead ) Räcker det att jag gör alla senjin village, barrens och arathi highlands quester ? Får man verkligen så mycket rep på 60+ ?? Annars vet nån nån bra rep guide ?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in