💬
Logga in
Fuska.se

Runescape Träning

16 svar · startad

Trådstartare #1

Jo, jag vill gärna fixa mig till lvl 50-60 Magic. Var ska jag träna? Är lvl 20 I magic just nu. :blush:

23 Apr 2007
↗ till inlägget

Jo, jag vill gärna fixa mig till lvl 50-60 Magic. Var ska jag träna? Är lvl 20 I magic just nu. :blush:

Men lol du sa att du va 84 magic -.-

Typ varrock sewers mot zomibesen där nere brukar vara bra.

Trådstartare #4
↗ till inlägget

Ya. det är jag.. ^^ Men har en pure en och som jag använder när ja fiskar och sådant.

24 Apr 2007

den nooben ljuger total kom in på rs säg dit namn så träffas vi så ser vi om du ljuger men jag vet att du ljuger.

Trådstartare #6

Snälla j*vla snorunge.. Du är nio år och kaxxar sig redan. Skaffa liv snorunge. Och ja, varsegod. Säg var och när snounge

BTW: Ska säga snorunge till han eftersom han säger noob till en hela tiden

25 Apr 2007

och det tror du att jag är nio år?

mithril du är 9

Det står inte bara p9 efter ditt namn då. x'D eller gillar du att ljuga om att du är yngre än vad du är eller. x'D

lol?

28 Apr 2007

det står åvarnför en ava, men vid det här lagen har nooben(du, alltså) ingen..

Va det inte mithril som va 16 innan?

29 Apr 2007

har byter nog ålder varannan dag.

du bordde nog veta vart man ska träna om du har en gubbe med 84 magic det tror jag inte på kan du vissa ?? du får 2mille om du kommer och vissar mig

↗ till inlägget

du bordde nog veta vart man ska träna om du har en gubbe med 84 magic det tror jag inte på kan du vissa ?? du får 2mille om du kommer och vissar mig

amen gud.. snälla sluta håll er till ämnet.. det var mage träning inte dagisbråk....

btw jag är 13 år om någon vill bråka :P

är du meember ska du nog satsa på cammy telle (om du redan är på 45)

Free så är det crumble undead i serwers som gäller.

Senast ändrad:

30 Apr 2007

tror det men iaf du som ville träna magic gå ut på www.runescapemillions.com och leta där för någon stans där fins magic guide och den e bra

1 May 2007
↗ till inlägget

Instämmer..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in