So sweet 10/10 <3
Bästa Avatar/banner/bild
:blink:
↗ till inlägget:blink:
Snygga färger!
Gillar dem verkligen, synd bara att halva tjejens ansikter försvinner.
Vem är det förresten?
↗ till inläggetjag vet inte vill ock ås veta:blink:
Fupr05 har inte rippat den det märks dem flesta av hans bilder är lika och det ska ju du säga av alla 0017 "har du rippat den" haha e d inte dags att erkänna att du inte gjorde dem bilderna du visade från början alla vet ju det men du säger frotfarande att det var du.
↗ till inläggetEhh, fattar du inte skämt ?Fupr05 har inte rippat den det märks dem flesta av hans bilder är lika och det ska ju du säga av alla 0017 "har du rippat den" haha e d inte dags att erkänna att du inte gjorde dem bilderna du visade från början alla vet ju det men du säger frotfarande att det var du.
↗ till inläggetNice (Y)
Äntligen nåt som inte är en signatur... :)
Tycker den är stilren och jävligt fräsch ;)
0017 @ Skitsnygg den med!
Är hos en kompis nu, men lägger kanske upp något imorgon. :)
<_< ???
Enkel, rendern smälter inte in, o det hjälper inte att man sänker opacitet på rendern. 4/10.
Jag tycker den va snygg 7/10, palla med alla över pimpade bilderna :) Det ska va clean !
↗ till inlägget:blink: Jag är inte heller bra på att brusha, inte bra alls fakstiskt... ;)Min första brushade, ganska lätt... men jag ville göra något simpelt.
Ganska kass också, men jag har aldrig lärt mig sånna här saker xD
2/10?
Bara det att man aldrig hittar en guide på hur man gör, och sen alla som kan det "orkar" inte lära ut hur man gör.
Så man får expirementera lite själv. :P
↗ till inläggetGör om, gör rättMin första brushade, ganska lätt... men jag ville göra något simpelt.
Du kan ju inte ha render lagret under det brushade det ska va längst upp.
↗ till inläggetMin första brushade, ganska lätt... men jag ville göra något simpelt.
Han får väl ha som han vill. Och det finns inget "gör om gör rätt."
Det är hans första, ge lite positiv kritik istället för negativ.
Zantera: Jag tyckte den var snygg för att vara din första. Bra textval också. ^^