↗ till inläggetSpam? :/spelar inte diablo så jag röstade blankt
Jag hade ett par level 90+ typ, med de mesta på, enigma, mara, bk, soj, osv.. men d2 är tråkigt
↗ till inläggetSpam? :/spelar inte diablo så jag röstade blankt
Jag hade ett par level 90+ typ, med de mesta på, enigma, mara, bk, soj, osv.. men d2 är tråkigt
Inte pallat lvla, men har ett par 80+.
Förresten, någon som har bra saker? Skulle behöva trada lite, har även en 70+ sorc med cold med massa osatsade stats och skills om någon är intresserad av att byta mot EQ.
↗ till inläggetOBS ENDAST KAZOUR, ASSASSINSCREEDS OCH HUMLA FÖRSTÅR VAD JAG SÄGER NU EFTERSOM JAG KOMMER SÄGA DETTA PÅ SKELLEFTISKA:har/hade en hammerdin i lvl 87
mitt account blev closed :/
palla bumpa lol
Ontopic: Har för mig att jag hade en lvl 40 nåt archer när jag spelade för en jäkla massa år sen :P
jag har spelat i en vecka nu...och har:
lvl 21 paladin
lvl 16 barberian
lvl 14 druid
lvl 15 nercromancer
↗ till inläggetjag har spelat i en vecka nu...och har:
lvl 21 paladin
lvl 16 barberian
lvl 14 druid
lvl 15 nercromancer
Oh shit, jag tog 3 lvl 80 på 5 dagar. :)
↗ till inläggetjag har spelat i en vecka nu...och har:
lvl 21 paladin
lvl 16 barberian
lvl 14 druid
lvl 15 nercromancer
hmmm...3 lvl 80 sa du på 5 dagar hmmm...kag tror dig inte de går inte...isåfall måste man dygna och dygna i fem dagar är det inte många som klara sen spelade jag kanske 3-5 timmar per dag...för jag har ett liv osså...enda möjligheten som jag kan se att få 3 lvl 80 på fem dagar är att fuska
Jag använder inte fusk, och det går.
Diablo är tråkigt men jag hadde en 93 sorc, Det ända kul är att göra fusk charms som ger massa dåliga stats o sånt o man inte kan dropa!
↗ till inläggetJag använder inte fusk, och det går.
inte på fem dagar...jag pröva satt å klådde monster hela dan igår och min druid som jag spela med gick från 14 till 35...
Haha, jag spelade såklart inte ensam.
Assasin lvl 44
Har inte kvar diablo längre
Någon som har hört talas om Battle.net?
Där går det inte att fuska, kör där istället.
↗ till inläggetHaha, jag spelade såklart inte ensam.
men endå behöver ju ass mycke xp för att levla när man närmar sig 40...palla asså :blink:
↗ till inläggetNågon som har hört talas om Battle.net?
Inte om man vet vart man ska gå ;)
↗ till inläggetNågon som har hört talas om Battle.net?
nä vaför skulle inte de gå...finns en massa sån charcter edit-program...bara till att ändra några siffror...så har mna ändrat både lvl och statsen
det går att lvl till 80 på en dag
n00B
vet du hur man lvl fort? nej just det, du är N00B
↗ till inläggetJag har 3 gubbar 90+ men spelar inte längre och för att levla fort ska man baalrunna.Haha, jag spelade såklart inte ensam.
↗ till inläggetHaha, jag spelade såklart inte ensam.
ok men som jag sa palla...ärligt så tycker jag att diablo 2 e som alla andra rpg spel man e helt beroende dom första veckorna sen blir det bara tråkigare och tråkigare
↗ till inläggetJa som jag sa Vilken lvl är ni på Diablo 2 och vilken gubbe är ni?
Själv var :( (gubben har tagits bort)jag lvl 40 med en Palladin
Nu är jag lvl 32 med en druid
Jag har en Sorc lvl 89, fast den fick ja av nån främling :P men annars har jag en paladin lvl 83 tror jag, men ja spelar me en druid lvl 21 just nu...
ladda ner hero editor så kan man göra en ägande lvl 99 på 10 sec :D
men utan det fusket hade jag en barb lvl 92 dom högst...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in