💬
Logga in
Fuska.se

Akut!hjälp

11 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Min data är seg nu så här händer:när jag är på internet blir sidorna helt konstiga,mina spel går inte igång,Warcraft 3 BF2.

Försökt rens bort filer och sånt.virussökt.

vad ska jag göra?

Formatera.

Tips formatera den så blir den bra

om du sak formatera så när du tänder datan så tryck på F10 hella tiden tills det kommer en ruta så fuller du inn saker och ting

MvH// Hack så fungar din data i gen som vanligt

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #4

fattar inte

mena du F4

Nivå 4 · Lärling

olika på olika datorer, om du är osäker kan du väl googla? vad har du för dator?

12 May 2007
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6

Jag har fixat det,jag diskdefragmenterarde

Kan någon skriva hur man gör när man Formatera? :visslar:

Jag gjorde diskdefragmenterarde igår men nu imorse börjar det göra så igen. :huh:

För så länge det gör så här kan jag inte spela spel.

lyssna nu

Om du ska ''FORMATERA'' när datan håller på tändas så

ska du trycka på F10 Lr F4 Sen kommer det upp en ruta där du ska fylla inn administratören sen när du e klar så trycker du på next next next sen är din data lagad som vanligt

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #8

tändas= ibörjan när datorn strartar elr.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

tändas= ibörjan när datorn strartar elr.

Ja just precis. Och sedan gör du som de andra sa. Men jag har för mig att det endast är för Dell datorer, jag tror att man behöver en skiva (Till exemple Windows XP skiva). Men det är ju inte säkert, men jag har alltid använt en windows XP skiva.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #10

jag har inte dell dator,min är hemmagjord.

Vänta lite nu.när man Formarterar så tar man bort alltng i den mappen man gör det i.

Det måste finnas ett annat sett man får bort det.

är det igen som vet något mer en Formatera...

13 May 2007

Formatera är inte när du klickar f10 vid start - Det kallas systemåterställning (Inte alla datorer har det).

Starta datorn i felsäkert läge, kör adaware, kör norton.

Om du har en XP skiva, så är det bara starta datorn med kommandotolken och skriva format_c(eller d beroende på vilken är din lokala hårddisk) i kommandotolken, och därefter starta om datorn, med XP skivan inne.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in