💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se's Server!

89 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 4 · Lärling

När jag starta mitt ventrilo 2.1.1 så gör jag en ny connection och skriver vent1.server.fuska.se i IP formuläret och sedan 3784 i port formuläret och sedan trycker jag på ok sedan på connect. Det börjar lagga och sen så kommer det upp ett fönster där det står "Unable to connect".

Varför händer detta, tacksam för svar så fort som möjligt.

8 Jan 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #82
↗ till inlägget

När jag starta mitt ventrilo 2.1.1 så gör jag en ny connection och skriver vent1.server.fuska.se i IP formuläret och sedan 3784 i port formuläret och sedan trycker jag på ok sedan på connect. Det börjar lagga och sen så kommer det upp ett fönster där det står "Unable to connect".

Testa på nytt.
9 Jan 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Funkar nu =) =) =) tack!

9 Mar 2007

Jag försöker ansluta till vent servern hela tiden men det står bara cannot connect to server! jag skriver allt rätt och konstigt nog så kommer jag in ibland, och sen går det inte igen, och sen så håller det på så. vad ska jag göra? :( :( :(

12 Mar 2007

CS Servern funkar inte.

Och varför finns inte "Spelservrar" på fuska.se längre?

12 Apr 2007
Nivå 6 · Fuskare

har ni lagt ner den? funkar inte för mej heller.. skulle vara kul o lira mot er :)

21 Apr 2007
Nivå 16 · Legendfuskare

nu har jag köpt CS :) ska prova att connecta efter att jag är klar me min kompis, men ni säger att den inte funkar, gör det itne det eller?

1 May 2007
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Kommer upp invaild cd key vrf?

det kan vara så att du har crackat cs eller?
13 May 2007
Nivå 0 · Nykomling

eyy nån som har lust ATT LIRA LITE ONLINE bara säg till :lol:

16 Jun 2007
Nivå 1 · Novis

Soft :P

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.