↗ till inläggetJag tyckte Finlands bidrag var bäst, lutade ju ganska mycket år hårdrockshållet.
Ja, Lordi vann ju förra året, så dom tänkte väl försöka
med hårdrock i år med. :P
↗ till inläggetJag tyckte Finlands bidrag var bäst, lutade ju ganska mycket år hårdrockshållet.
Ja, Lordi vann ju förra året, så dom tänkte väl försöka
med hårdrock i år med. :P
tror vi försökte med hårdrock iår igen, men tyckte nog mera om Lordi :)
Jag tycker att det är lite "fusk" sör att öststaterna röstar ju bara på varandra! Men i och för sej fick väl Serbien 10p av Sverige med?
↗ till inläggetCentrala europa och inte östra då?ja tyckte att sverige eller ryssland skulle ha vunnit, för tycker inte om österrike å såna...
↗ till inläggetSå du tyckte på allvar att Serbien hade bättre bidrag (musik+uppträdande) än vad vi i Sverige skickade? :blink: Suck . . . :visslar:Är jag den enda som inte gillar öststatsmusik? :blink:
Hade alla haft "min smak" hade The Ark vunnit, ingen var väl "bättre" än de?! :huh:
↗ till inläggetja håller med grekland och spanien var bäst jag tyckte serbien sög för f*n :evil:f*n heller... Grekland var det bästa och sen kom Moldavien.
Helt fel låt vann, Serbien var ju sämst (kallar dom för Särbien). Bäst var The Ark och Finland.
Efter att ha lyssnat på Serbiens bidrag ett par gånger till,
finner jag att den låten faktiskt är väldigt bra, även om
jag inte fattar vad hon sjunger.
↗ till inläggetHelt fel låt vann, Serbien var ju sämst (kallar dom för Särbien). Bäst var The Ark och Finland.
Håller med om att Finland var bra, men Serbien vann helt rättvist, alla var enade. Serbien fick minst en poäng av alla länder...
Sedan kan man diskutera om 2-10 placeringar var rättvisa... Där var det bara öststater som man inte ens förstod varför de deltog...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in