💬
Logga in
Fuska.se

Vilka Spel Tycker Ni E Tråkigast

158 svar · startad

Får jag fråga vad vitsen är att säga att man inte gillar ett spel om man inte säger varför. Att säga: " xxx suger" utan att man själv vet varför låter riktigt dumt...

Och så ska det ju inte vara riktigt dumma argument som håller till 0.0001 %

Och så låter det heldumt att inte tycka om ett spel om man aldrig överhuvudtaget har spelat det. Då kan man ju inte ens veta vad det går ut på.

Och att ha tittat på hos nån kompis räknas inte eftersom man själv inte fått vara med om man nu bara tittat på. Jag anser att man ska tänka riktigt länge innan man skriver något överhuvudtaget, så att det ser vättigt ut det man skrivit.

Själv vet jag inte riktigt vad för spel jag tycker är absolut tråkigast. Möjligtvist Capitalism 2 som är riktigt krångligt att förstå sig på eftersom det är så mycket att läsa för att förstå hur man ska spela. Och så finns det nästan inget att göra än att försöka förstå hur tusan man ska få allt att fungera. :huh:

4 Aug 2005

Jag håller med dom där uppe, Julkalender-spelen är riktigt dåliga

5 Aug 2005

battlefield! ja hatar det.....

Ähh (tänker) mulle meck bygger bil eller vad *** de heter

hur kan duinte veta vad det heter om du har spelat det :D

mulle meck,pettson o findus,julkalendern osv osv osv osv men dem tycker inte jag riktigt räknas som riktiga spel så det får nog vara doshin the giant och yugioh! reshef of destruction.

7 Aug 2005

F1 2001 e så tråkigt om man ställer in så att bilen bromsar å svänger åt en man behöver bara tryvka på gas knappen hela tiden.

Pippi e rätt tråkigt också.

Counter-Strike

Var roligt förr men senare när massa gnällande fjortisar började hitta spelet och börjar fuska så blir det inte roligt längre.

↗ till inlägget

hur kan duinte veta vad det heter om du har spelat det :D

Du, tror du att jag skulle orka att springa över hela övervåningen och leta upp den, bara för att se vad den heter?(bor i tvåvåningshus) Fast då kanske man hittar några bra spel medans man letar:rolleyes:

Senast ändrad:

15 Apr 2007

jag tycker hulken sög o spider man sög

gta är ju kul :D men lite tråkigt ändå :(

Kings quest (finns 2, 3d och textbaserat). Huset (DOS text baserat) var inte lika illa men det var dåligt.

jag tycker: Harry potter och fången från azkaban

Rayman :lol:

har bara spelat ett demo när jag va mindre :lol:

WoW - ett misstag

19 Apr 2007

alla greveholm spelen suger :evil: :evil: :evil: :cool:

alla små-barn spel antagligen...

20 Apr 2007

world of warcraft

20 May 2007

Ta reda på ditt ID-nummer

Ditt Id är: 01413922

OBS! Alla ID-nummer är 8-siffror långa.

Ring 0939-2011 500

Följ anvisningarna du får i luren 'Knappa in ditt ID-nummer när det är dags

Du får 50 mynt per samtal! detta är sant jag har gjort de själv 5 gånger fick då 250 mynt jätte glad tack tack! :cool:

21 May 2007

@Ali94

Vad i h*lvete var detdär?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in