💬
Logga in
Fuska.se

Crystal

16 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

när flyttar gubben sig så att man kan gå upp i radiotower :blink: :blink:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Efter att man klarat isgymet och Team Rocket dyker upp,

om jag minns rätt.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

om jag minns rätt.

men i lavender town
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

om jag minns rätt.

Det minns jag ej.

19 May 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

NÅGON SOM VET JAG BLIR GALEN SNART

du,jag tror att du ska gå in på radion i pokenavigatorn och ta poke flute-kanalen sen gör du så att snorlax flyttar sig.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7

MEN I LAVENDER TOWN HUR KOMMER JAG UPP I TORNET DET STÅR EN GUBBE I VÄGEN

:angry: :angry:

Nivå 5 · Fuskare

klara alla gymmen tror jag så när du lyssnar på radion så kommer team rocket att säga något och då kan du sticka till radio tower

20 May 2007
Nivå 7 · Fuskare

Om du har klarat alla gymmen så ska du prata med gubben, då flyttar han sig. Men då kommer Team Rocket...

Du kan inte komma upp i Radiotornet i LavenderTown.

Nivå 7 · Fuskare

Jo, det kan man visst? Är det inte i lavender town där snorlax är?

↗ till inlägget

Jo, det kan man visst? Är det inte i lavender town där snorlax är?

näe? Snorlax ligger vid Vermilion City... Man kan inte komma upp i Radiotornet i Lavender Town...
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #13
↗ till inlägget

klara alla gymmen tror jag så när du lyssnar på radion så kommer team rocket att säga något och då kan du sticka till radio tower

asså jag pratar inte om Johoto jag pratar om kanto

MEN! man kan INTE komma upp i Radiotornet i Lavender Town, det enda man kan göra i radiotornet är att få ett "Radio Card" av direktörn på bottenvåningen så man kan lyssna på kanto-kanalerna på sin radio.

Nivå 5 · Fuskare

Tror du ska åka till power plant. När du grå från cerulean staden mot rock tunnel så går du uppåt tills du komer till lite vatten sufra längs vattnet så kommer du till power plant. Gör lite grejer där först och sen tror jag du kommer upp.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #16
↗ till inlägget

Tror du ska åka till power plant. När du grå från cerulean staden mot rock tunnel så går du uppåt tills du komer till lite vatten sufra längs vattnet så kommer du till power plant. Gör lite grejer där först och sen tror jag du kommer upp.

som t.e.x vad
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Vet inte ifall jag minns rätt men jag tror någon säger att team rocket var där och snodde en grej då åker du tillbaka till staden och går in i gymmet och surfar på ett ställe så får du en sak och så åker du tillbaka till powerplantet och lämnar tillbaka grejen. Kommer inte riktigt ihåg hur det var annars kan du väll kolla www.gamefaqs.com

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in