blir man bannad för hela fuska.se elr bara forumet + användaren :o
Bannad, Blir Man Bannad På Hela Fuska.se
↗ till inläggetblir man bannad för hela fuska.se elr bara forumet + användaren :o
Bara på forumet och användaren, du kan fortfarande kolla fusk, filarkiv och nyheter.
ok bra :D
hur vet du det föresten?
För att man kan ju kolla på fusk och sånt, även om man inte är medlem, varför skulle man inte få det om man är bannad?
Man blir väll bannad från hela fuska.se, och kan aldrig gå in på sidan mer?
Man blir bannad på hela sidan, din IP-adress bannas om du får 5 varningar eller väljer att sluta som medlem. Då kan du varken komma åt fusk eller forumet.
Av egen erfarenhet (eller var det någon annans?) hmm hmm... så kan man kika på fusk och recensioner, men man får inte komma i närheten av forumet.
så du menar att om man väljer att inte vara medlem mera, även om man inte har några varningar, så blir man IP-Bannad och kan inte kolla på fusk??
Ja, om man avregistrerar sig kan man inte komma tillbaka eller besöka fuska.se igen.
oj... varför så strängt?
För att då kanske man skapar en ny konto, som man inte får.
↗ till inläggetFör att då kanske man skapar en ny konto, som man inte får.
Fast det kan man ju ändå göra, med en annan emailadress
på en annan dator.
Jo, men om nån polare skapar ett Konto på min dator då? påverkar det nåt då :o? Jag vet att många av mina polare har gjort fuska.se konto på min dator.
Så det kvittar ju. Jag vet inte hur allt hänger ihop :D
De blir inte bannade på något sätt, bara din ipadress så att du inte kan besöka sidan mer. Dina kompisar kan förstås inte heller besöka sidan från din dator men självklart från andra datorer.
↗ till inläggetok bra :D
hur vet du det föresten?
Precis som Retro, av egen erfarenhet.
Men om man blir bannad går det o logga in då?? Bara undrar?
*Tar mig för pannan*
Nej, man kommer ju inte ens in på sidan! Lycka till att logga in då...
Polare till mig har registrerat två extrakonton till mig -.-'
På mina emails.
Jo, men man behöver ju inte avregistrera sig om man inte vill vara medlem heller, det räcker med att inte logga in.