💬
Logga in
Fuska.se

Diamond/pearl Sverigepremiär 27:nde Juli

15 svar · startad

Har någon tänkt skaffa sig D/P i juli? Har inte DS, tyvärr... :|

Nivå 5 · Fuskare

Har spelet redan.

Nivå 5 · Fuskare

yey äntligen kom release datumet :D Tidigare än vad jag vågade tro som tur var :) hade trott att det skulle komma till november typ. Jag ska skaffa det direkt när det kommer :)

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

yey äntligen kom release datumet :D Tidigare än vad jag vågade tro som tur var :) hade trott att det skulle komma till november typ. Jag ska skaffa det direkt när det kommer :)

Jag håller med :)
25 May 2007

Jag vill självklart ha det, men äger inget DS :(

Nivå 2 · Novis

självklart jag ska skaffa diamond

26 May 2007
Nivå 6 · Fuskare

ska köpa ds OCH diamond!

Nivå 2 · Novis

Har redan bokat Pokemon Diamond på spelbutiken.se.

27 May 2007
Nivå 0 · Nykomling

jag håller hellt klart med men ... har i sett dom nya stasrter pokemonen <_< jag är litte besviken ;) men det finns nya bra med ... men man kan vel inte linka till R eller S ??

28 May 2007
Nivå 5 · Fuskare

jo det kan man , man sätter i sitt DS-kort (D/P) och sedan så sätter man sitt R/S spel (GBA) i GBA facket :D då kan man linka mellan de. ^^

jag tycker att de nya starterpokémonen ser hyfsade ut. Inte sämre än nåra andra iaf.

öh linka? man kan skicka dem till pal park sen måste man fånga dem där

Nivå 5 · Fuskare

nej man ska kunna byta

↗ till inlägget

nej man ska kunna byta

Nej, vad har du fått det ifrån? Man skickar sina pokémon till Pal Park ( max 6 per dag ). Sen fångar man dom ( med en boll med 100% capture rate ).
Nivå 5 · Fuskare

ok, jag har läst att man ska kunna byta men det var ett tag sedan... vet inte om de hade fel information då ^^

1 Jun 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

ingen ds, men ja vill ha de :o

Nivå 2 · Novis

Köp det då öhh helt onödigt inlägg det här . det här handlar om de som är intresserade av diamond/pearl! inte om att du vill ha ett

[=[_]=]

[+[_]::]!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in