läs titeln och säg köpvärda spel ochså :D :D
Spel Som Är Köpvärda
FIFA 07, NHL 07, Silent Hill, HArry Potter och fången från Azkaban, Singstar80's,Buzz!Jungle Party, Spiderman 3, GTA:VC, GTA:VC,Simpsons :Hit'n'Run,Star Wars BF 2 !! Några stk =P
:gitarr: Guitar hero 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det är bäst spelet^^
Nej det bästa spelet är THUG 2 det äger
Need for speed carbon är bra
↗ till inläggetFIFA 07, NHL 07, Silent Hill, HArry Potter och fången från Azkaban, Singstar80's,Buzz!Jungle Party, Spiderman 3, GTA:VC, GTA:VC,Simpsons :Hit'n'Run,Star Wars BF 2 !! Några stk =P
spdierman 3 e ok men det e inte köpvärt!, och Star Wars BF 2 suger ju!, gta vc e ju iförtjej bra
och föresten fråga jag om köpvärda spel inte roliga spel
:ng: Resident Evil 4! :ng:
:ng: :ng: :ng:
Hela GTA-serien! :kung:
↗ till inläggetHela GTA-serien! :kung:
men jag har hela gta serien!
↗ till inläggetKanske inte det absolut bästa men det är ett bra spel...Nej det bästa spelet är THUG 2 det äger
Guitar Hero är grymt skoj, iaf och du gillar musik (vem gör inte det?)
↗ till inläggetGuitar Hero är grymt skoj, iaf och du gillar musik (vem gör inte det?)
jag vet att gitair hero e kul men vad kostar spelet med låsas gitarerna?
Kingdom heart 1 & 2, GTA SA, ff spelen m.m.
↗ till inläggetFIFA 07, NHL 07, Silent Hill, HArry Potter och fången från Azkaban, Singstar80's,Buzz!Jungle Party, Spiderman 3, GTA:VC, GTA:VC,Simpsons :Hit'n'Run,Star Wars BF 2 !! Några stk =P
Okej, men det var vad JAG tycker -.-'(iq über hög??)
köpvärda spel är väl inte star wars,sagan om ringen typ :P
lol säg nåra riktigt köpvärda spel istället