tjena jag har problem jag håller på att spela gta sanandreas och jag har börjat att spela första uppdraget men vet ni hur man klarar det tacksam för hjälp :cool: :cool:
Hur Klarar Man Första Uppdraget På Gta Sanandreas?
Första uppdraget hmm...PM:a mig så säger jag :P
är det när nån bil ska döda en? kör bara efter dem andra med cyklar:p
du kan göra vapenfusket som gör att du får en "eldsprutare" sen kan du bara elda upp bilen och när den sprängs är det bara att cykla i mål :evil: :evil:
Jag tror att man kunde cykla snabbare med R ,, Trooor att de e R knappen. har inte spelat på länge,
sök på fusk och recacionerna eller hur recacionerna stavas :D
kolla cykla lite zickzack om det inte går så cykla mellan stolpar s :visslar: å bilen fastnar
Skit i alla fusk.
Det är bara att cykla efter Ryder, Smoke och Sweet så kommer man till en parkering. När Ballas gängbil kommer så spurta med cykeln, annars är det bara att cykla lugnt med de andra.
↗ till inläggettjena jag har problem jag håller på att spela gta sanandreas och jag har börjat att spela första uppdraget men vet ni hur man klarar det tacksam för hjälp :cool: :cool:
Enligt mej så ska du hoppa upp på bilens tak med cyckeln å hoppa så mycket som möjligt på taket tills Ballas idioterna blir rädda å drar!
Bara Cykla ifrån dom!