💬
Logga in
Fuska.se

Börjat Spela Runescape. :p

16 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Började spela RuneScape igår, och så här ser allt ut än så länge. :P

Bank:

http://img518.imageshack.us/img518/187/uo0001wx9.jpg

Skills:

http://img255.imageshack.us/img255/8651/uo0003nl5.jpg

Equip:

http://img518.imageshack.us/img518/5299/uo0004jw9.jpg

Vad ska jag träna i skills och vad ska jag ha för equip? Jag håller på att följa en guide, och den säger att man ska ha 22 i strength, sedan gå till lvl 5 goblins och träna str, att och def lite mer.

Vad tycker ni att jag ska göra?

Gör barbian saken, kasnke lite för svårt för dig, men men..

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Vad tycker ni att jag ska göra?

jag tycker du ska döda :P

ne men kör på str och att ibörjan, men glöm inte ranged ( bra att ha senare iaf).

7 Jun 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Gör barbian saken, kasnke lite för svårt för dig, men men..

Vart finns den då? :S

Nivå 4 · Lärling

Barbarian village. Väst om varrock. Finns map ovanför spelrutan där du kan se vart du är vart du ska gå.

8 Jun 2007
Nivå 2 · Novis

Vädligt bra och gämna skills för att precis har börjat spela och bara spelat i en dag. Men jag vet ej riktigt vad du ska göra för det är oftast olika för varje person, så gör bara vad som känns bäst för dig själv och spela för skoj skull. :)

Nivå 6 · Fuskare

Försök att lära dig vägarna och sånt. Då kommer det gå snabbare för dig att hitta olika saker lite senare när du gör quest och sånt. Vet hur det var för mig när jag gick och irrade omkring och var helt lost :P Men skaffa lite bättre attack lvl så du kan ha lite bättre vapen. Du kan träna mining och smithing så du tjänar lite stålar också ;)

Nivå 1 · Novis

asså hur kan man spela rs och t det suger man ska spela gw!

Nivå 6 · Fuskare

Är det därför du gick in i runescpae forumet?

men gör som jag gjorde hade 50 attack 50 defence och 50 strength

10 Jun 2007
Nivå 7 · Fuskare

spelar GW nu men av erfarenhet vet jag att man ska ha typ 40atk och 40def och sen hur mycket som helst i strenght om du inte är member

17 Jun 2007
Nivå 6 · Fuskare

Ser bra ut men träna upp till 60atk och 50def sen typ 70 str, brukar gå bra i willdernest då men du kan också göra så här typ :cool:

40atk

50def

50str men jag är altid mest i str :D

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Det lär ta ett tag innan han blir 70 i str :zzz: Men gör en massa lätta quest ibörjan också.

19 Jun 2007
Nivå 6 · Fuskare

Bli rune pure? o.O

40 Atk, 40 def, 40+ STR

Nivå 5 · Fuskare

defence behövs inte så mycket! dissa den och kör på styrka och attack, mening att skydda sig mot attacker om du inte kan träffa och döda fienden?

20 Jun 2007
Nivå 6 · Fuskare

Jooo men om du kör duell och du måste äta nästan hela tiden så hinner du inte slå så...då är det bra att ha i defence :P..Skulle jag vara dig så skulle jag ta typ 50 atk 50 str 35 def.. :cool: :cool:

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Jag tycker du tar 55 def 65 atk och sen så försöker du bli så mkt som möjligt i str sen när du tycker att det räcker med str när du är typ 70-75 kanske du kan träna dina andra skills igen. :)

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in