Ska köpa nytt spel behöver hjälp me råd
Hjälp! Ska Köpa Nytt Spel!
Du kan ju börja med att berätta vad för sorts spel du tycker om.
Hej! om du ska köpa ett bil spel så ska du köpa forza 2 och colin mcrae dirt.
Och kriga spelen så tycker jag call of duty3 eller vänta på call of duty 4
Guitar Hero är i särklass bäst! :gitarr:
Gillar du skjutspel så köp Just Cause, Crackdown, Call of Duty eller vänta på Bioshock (31:a augusti)
Eller om du orkar så vänta till halo 3
Om du gillar action spel kan du köpa Dead Rising en riktig rysare det... eller om du är lite mer gta fans kan du köpa Saints'Row. Och sen om du orkar vänta till 4 månader till GTA 4 kan du köpa det också. Sen är Table Tennis kul att spela med andra. Eller vänta du kanske hellre köper: Tony Hawk's Project 8. Eller Virtua Tennis eller vad tycker du? Ändå är Lost Planet himla kul. Eller Gears of War? ett saftigt blodbad det... Annars är Crackdown ganska kul. Och Shadowrun fast det är som CS man måste ha XBOX LIVE. Eller kanske Just Cause? Ja, det finns många roliga spel här i världen. :gitarr:
Dead rising
GRAW4 är en favorit och har bra grafik.
Guitar Hero, lungt!
Dead Rising e juh knappast en Rysare :P Köp Tenchu Z! grymmt som f*n!!
Köp Gears of War grymmt kul både story och i xbox live.
Och grym Grafik.
Crackdown är också ett härligt spel, Man får mycket Gamescore av det :P
Det spelet jag längtar lungt efter är Brother in Arms Hells HighWay !
Enkla gamerscore så köper du Phantasy Star Universe, Shadowrun är också ett kul spel.
Om du orkar vänta så tycker jag du köpa Bioshock eller Halo 3.
↗ till inläggetOm du gillar action spel kan du köpa Dead Rising en riktig rysare det... eller om du är lite mer gta fans kan du köpa Saints'Row. Och sen om du orkar vänta till 4 månader till GTA 4 kan du köpa det också. Sen är Table Tennis kul att spela med andra. Eller vänta du kanske hellre köper: Tony Hawk's Project 8. Eller Virtua Tennis eller vad tycker du? Ändå är Lost Planet himla kul. Eller Gears of War? ett saftigt blodbad det... Annars är Crackdown ganska kul. Och Shadowrun fast det är som CS man måste ha XBOX LIVE. Eller kanske Just Cause? Ja, det finns många roliga spel här i världen. :gitarr:
Rysare? Snarare så överdrivet våldsamt att det blir roligt. ;)
Eller så väntar du på GTA IV lyssna inte på dom a´ndra. :visslar: