När jag ska gjöra en bild med textoch ska trycka på "uppdatera avatar" står det "Du kan inte ladda upp dena typ av bild"! Hjälp! :(
Bild Till Fuska.se
du måste ha en annan bildsort, vissa får man inte ha här på fuska.se men vissa bildsorter som gif får man ha (tror att man få ha gif va?
"De följande filtyperna är tillåtna: gif,jpeg,jpg,png"
ok
:angry: Men jag tar en bild på 6 kb men när jag gort klart den har den 20 kb!
mm.. det är för att du gör om den för mycket.
Så.. försök att minska på storleken genom att ta på sämre kvalite, Om du ABSOLUT måste ha den bilden..
Men det funkar ändå inte! Jag väljer en gif.bild men sen när jag gjort klart den blir det en doc.!"!!!!!!!!!!!!! :( :angry:
↗ till inläggetMen det funkar ändå inte! Jag väljer en gif.bild men sen när jag gjort klart den blir det en doc.!"!!!!!!!!!!!!! :( :angry:
Vad använder du för program?
öhh...microsoft word :visslar:
Öppna och spara den i Paint istället..där kan du spara den så att det blir .gif
Kopiera bilden till Paint, jag tror inte det går att öppna en *.doc fil i Paint...
Men, det går ju att skriva i Paint! ;)
ja Me med ful text och sånt :angry:
↗ till inläggetKopiera bilden till Paint, jag tror inte det går att öppna en *.doc fil i Paint...
men då står det "Ett delnings fel uppstod vid åtkomst av din fil(Fast min mapp heter inte så). :angry:
↗ till inläggetTa print screen. (sitter en knapp där det står "print screen" ovanför delete och insert) Tryck på den när du har bilden öppen i word, sedan öppnar du paint och direkt trycker ctrl+v. Då klistras bilden in, sedan är det bara att klippa ut den och spara den i rätt sorts fil. :)Kopiera bilden till Paint, jag tror inte det går att öppna en *.doc fil i Paint...
eller skaffa photoshop.. om du ej vill betala eller göra på nåt annat sett skaffa gimp
↗ till inläggetKopiera bilden till Paint, jag tror inte det går att öppna en *.doc fil i Paint...
var sitter den knappen? i paint? i mocrosoftword? var???
På tangetbordet. Ovanför Insert för det mesta. Tryck på den i word, och sen klistra in i paint!
Men då kommer Hela microsoft word och all skit med :(
Tur för dig att man kan klippa ut bilden i paint, då! Markera det du vill ha och klistra in på nytt.
sedan kan du ladda upp bilden på http://nyx.bogg.org/ så kan vi fixa till den så du kan använda den
skicka bilden till mig så minskar jag den