💬
Logga in
Fuska.se

Hur Får Man Tillbaka Borttagen Gubbe?

25 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag hade en dranei shaman lvl 16 som jag tog bortav nån konstig anledning och nu är de så att jag vill ha tillbaka den. SÅ hur får man tillbaka en borttagen gubbe? :o

Nivå 0 · Nykomling

snacka med en gm

/gm

och btw, du får nog inte tillbaka ditt gear eller någonting :S

och om han bara e lvl 16, det går faktiskt ganska snabbt att levla upp honom själv! :)

Nivå 0 · Nykomling

Ja tror man får tillbacka gear.

Nivå 0 · Nykomling

inte om man deletat den... kanske om man blivit hackad

Nivå 0 · Nykomling

Gör en troll shaman istället ( ich bin kicke littel gnomes in their puny huvuden )

tycker det var ett dåligt byte paladin - horde.. fattar inte att thrall kunde bli så grundlurad :blink:

draeneis racials är onödiga för shamaner

24 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

uppna Gm ticket skriv bara typ Hi, i deleted my character and now i want it back back bla bla bla sen så får du vänta på svar så vill han ha information om gubben o sånt men inte säker men en kompis på wow sa att man inte kan få tillbax om den e under lvl 20men du kan testa +du får INTE tillbaks ditt gear om då sålt eller deletat det!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Tror charactern måste vara level 10, och man får tillbaka all gear + pengar.. Men, slösa den inte på en level 16.. 'Character Revivings' är begränsade.

Nivå 0 · Nykomling

Tips : gör orc shaman ! xD lvla upp en ny tar 2 dagar max, draenei är typ helskumma

Nivå 0 · Nykomling

När du får tillbax gubben får du tillbax ALLT den hade innan den blev deletad. Gäller både när man blivit hackad och inte. Gm kommer däremot fråga varför du deletade den, då säger du bara att du hade ett gräl med dina föräldrar lr nåt sånt. En riktig klassiker för min del ;P

Nivå 0 · Nykomling

LOL har du gjort det förut eller?

Nivå 0 · Nykomling

Han är ju nybörjare , 16 tar kanske ett tag för honom?

Karha : du säger att du hadde ett gräl me dina föräldrar så du blev så arg och deletade gubben? haha.

Senast ändrad:

25 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

Eller så säger man bara att man tröttna på gubben och deleta den. Och att man vill ha tillbaks den nu!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Han är ju nybörjare , 16 tar kanske ett tag för honom?

Karha : du säger att du hadde ett gräl me dina föräldrar så du blev så arg och deletade gubben? haha.

Det funkade när jag blev hackad på min hunter och när lillebrorsan deletade min priest -.-

Senast ändrad:

26 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Tror charactern måste vara level 10, och man får tillbaka all gear + pengar.. Men, slösa den inte på en level 16.. 'Character Revivings' är begränsade.

Äru d*m inte äre nå "Charcher Revivngs" gräns du kan ta tbx den flera gånger..

Jo när du tar tbx din char så får du tbx pengar och gear om du inte sålde allt gear eller skicka väg pengarna. ha de så trevligt med ditt spelanade på din lvl 16 shaman:D själv håller jag på med en shaman som nu är bara lvl 26-27 minns ej är på semester så har ej tillgång till wow här för att datorn är helt seg så is inte installera WoW:P men min shaman är på servern : khadgar med namn :Vertisox och jag har en lvl 70 hunter som heter amulia samma server båda är alliance om någon vill spela med mig:).. Hej då alla:D

Nivå 0 · Nykomling

Det är en BEGRÄNSNING på Character Revivngs, tror du mig inte fråga nån GM. Du behöver inte svara så jäkla ohyfsat?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

"charcher revivngs"? lmao, nya ord för mig
Nivå 0 · Nykomling

Med andra ord karaktär återupplivning om du bortser från hans stavfel.. Du kan använda den 4-6 ggr tror jag om jag minns vad hon i telefonen sade. Men det beror på hur karaktären har blivit raderad.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag har fått tillbaka mina chars 3 gngr. De har blivit strängare med karaktärs restore nu.. Frågade efter min warrior som jag tagit bort för nån konstig orsak.. Men då ville de ha bättre detaljer.

27 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

Det går nt att ta tillbaks ditt account/gubbe, om du har raderat det,

för gubben finns inte kvar i databasen = du kan inte få tillbaks den :(

Nivå 0 · Nykomling

Går visst, däremot är det begränsat.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in