Asså jag undrar om man måste ha moon stone på emerald för att utveckla Eevee till Umbreon och sun stone till Espeon Fast man tränar de på dagen och natten på LG/FR?
Fel på rubrik :)
Asså jag undrar om man måste ha moon stone på emerald för att utveckla Eevee till Umbreon och sun stone till Espeon Fast man tränar de på dagen och natten på LG/FR?
Fel på rubrik :)
kan man få eeve på emerald,i såna fall gör som på guld,silver o kristall ;)
Men huuuuur
träna eevee på natten o ge den moon stone så blir det en umbreon tror jag,tvärtom med espeon sten till espeon kan jag inte komma på
Men nej! De enda stenarna man använder på Eevee är Thunderstone, Firestone och Waterstone. >_<
Man måste träna och ta hand om Eevee så att det tycker om dig. Och när det tycker om dig tillräckligt mycket så utvecklas den till Umbreon om det är natt och Espeon om det är dag.
http://www.serebii.net/pokedex-rs/133.shtml <-- Länk till en sida som visar att jag har rätt.
vilka stenar är det på glaceon o leafeon då
↗ till inläggetTräna Eevee vid Moss Rock så blir den Leafeon och träna den vid Ice Rock så blir den Glaceon.vilka stenar är det på glaceon o leafeon då
men hallå hur får man evee till umbreon och espion på emerald :bah: :evil:
↗ till inläggetLäs lite.Och så går det INTE att få dom på LG/FR.Man måste träna och ta hand om Eevee så att det tycker om dig. Och när det tycker om dig tillräckligt mycket så utvecklas den till Umbreon om det är natt och Espeon om det är dag.
↗ till inlägget↗ till inläggetMan måste träna och ta hand om Eevee så att det tycker om dig. Och när det tycker om dig tillräckligt mycket så utvecklas den till Umbreon om det är natt och Espeon om det är dag.
MAN DA OM MAN BYTTER SÅ. :bah:
↗ till inlägget↗ till inlägget↗ till inläggetDet var ju det ja mena.Man måste träna och ta hand om Eevee så att det tycker om dig. Och när det tycker om dig tillräckligt mycket så utvecklas den till Umbreon om det är natt och Espeon om det är dag.
Jag hade inte spelat FR/LF när jag svarade på meddelandet, så jag visste inte att dag/natt funktionen inte fanns. :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in