Tjena jag ska köpa dator snart, funderar på den här
http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=10-13-15
Är den bra, eller finns det bättre någon annan stans och kanske billigare till och med:)
Tjena jag ska köpa dator snart, funderar på den här
http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...markID=10-13-15
Är den bra, eller finns det bättre någon annan stans och kanske billigare till och med:)
skaffa ej vista de gjorde ja å de e skit
Varför? Vad är felet? Det finns ingen xp i butikerna längre ju? :blink:
1. Vista är fortfarande väldigt buggigt.
2. Bakåtkompatibiliteten är extremt dålig i Vista.
hehe. Jag kommer ju att ha noll koll på hur Vista fungerar om det skulle var så att de byter till det i skolan nu. Man vet aldrig vad som händer under alla dessa piiiiiiip ombyggnationer.
mm många buggar precis när ja fått den kanske nån vecka typ 3ggr så ville han ej stänga av sej.. sen kan man inte lägga in tecksnitt för han säger att han ej känner igen filformatet fast det e helt rätt å många fler.
Men vilken dator ska jag köpa då? Den vista datorn verkar ju bra. Mycket grafik, minne, bra processor osv
den är bra, du kan ändå typ inte köpa en dator med windows XP längre så
Den dära datorn är Superb! Bara att Vista suger..Försök hitta samma data fast med Windows XP Istället ;)
jag lovar, det hittar du inte...
Nee men jag vill bara veta varför den är sämre än xp.
Enligt experter är vista betydligt bättre än xp.
Nu vet jag inte riktigt vd jag ska göra... <_<
köp den! den är prisvärd imo
inte med vista. när jag köpte en ny dator för några månader sen så fick jag xp
men om ud har en gammal xp skiva hemma så kan du ju bara installera den så e ju allt najs
men herregud, köp den! vista är inte så dåligt som alla säger, du KOMMER INTE hitta en bra dator med XP, alla NYA datorer har vista
min är bra och det följde med xp
seriöst så är inte den där datorn prisvärd alls, grafikkortet suger!
Nje på tex komplett kan du få en dator för samma pris fast som är 10 gånger bättre.
Jag har xp pa en dell skiva men tror du det gar att installera den pa en dator utan operativsystem?. Och om jag installerar det pa min nya dator, kommer dell Logon att folja med i min nya dator.
Ursakta stavningen ar i utlandet
↗ till inläggetseriöst så är inte den där datorn prisvärd alls, grafikkortet suger!
Nje på tex komplett kan du få en dator för samma pris fast som är 10 gånger bättre.
Du jämförde det med nVIDIA 8800 Ultra, va?
Varför säger alla att Vista suger? <_< jag kör med Vista, och ja det var buggigt och svårt att hitta, men buggarna kommer att fixas och man lär sig vart allt finns. Eller så kan man söka. Sökning har blivit enormt mycket bättre i Vista, man kan söka nästan överallt.
Jag säger, köp vista. Det är snyggare också. ;)
Köp datorn , när du köper den har den Windows Media Center Edition och du måste uppgradera den till Vista , så du kan köpa den och ha Media Center Edition .
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in