💬
Logga in
Fuska.se

Hatar Ni Någon Tv-person?

26 svar · startad

Nivå 1 · Novis

Amigo, dom e speediga o gapar som f*n, sen sofia wistam för sveriges smartaste barn..usch! "Som min vän albert den fete sa:att tänka e ett av jordens sju mäktigaste underverk..o hon va sjukt långsam!

Nivå 16 · Legendfuskare

såg på Jay Leno show nu på Kanal 5 (en rolig talkshow) & dr. phil var med & han var rätt så rolig :P

6 Jul 2007
↗ till inlägget

Amigo, dom e speediga o gapar som f*n, sen sofia wistam för sveriges smartaste barn..usch! "Som min vän albert den fete sa:att tänka e ett av jordens sju mäktigaste underverk..o hon va sjukt långsam!

Såg du Sveriges smartaste när en tjej hade the sims som specialämne? Hon fick frågan "I vilket tillägsspel kan man köpa husdjur?"

tjejen funderade några sekunder och sa sen djurliv..

"Fel svar, vi sökte the sims unleashed!!"

Sen var det nån blond tjej som fick frågan "I vilken europeisk storstad kan man se big bens klocktorn och maddam tussauds vaxkabinett..

tjejen sa snabbt som f*n paris... :P

jag höll f*n på att garva ihjäl mig.... men jag tycker synd om sims tjejen...

Jag kollar inte på tv, men jag tycker inte om Hey Baberiba gänget. Filip och Fredrik rockar.

8 Jul 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Vad har alla emot Shire?

Jag diggar honom ^_^

Hatar Hey Baberiba-gänget, håller med dig, nissling!

Och så hatar jag ju också, som några andra, Sofia Wistam, för

att hon var så j*vla dryg i Sveriges Smartaste Barn.

"Ni är alla jättesmarta!"sa hon till dom som åkte ut och dom som inte gjorde det. Dom var inte jättesmarta.

↗ till inlägget

Vad har alla emot Shire?

Jag diggar honom ^_^

Hatar Hey Baberiba-gänget, håller med dig, nissling!

Och så hatar jag ju också, som några andra, Sofia Wistam, för

att hon var så j*vla dryg i Sveriges Smartaste Barn.

"Ni är alla jättesmarta!"sa hon till dom som åkte ut och dom som inte gjorde det. Dom var inte jättesmarta.

mm allmänbildning my ass... frågorna va typ hur många dagar det är i augusti å vilken färg napoleons vita häst hade...

Senast ändrad:

14 Jul 2007
Nivå 2 · Novis

Gillar inte han där Nic... i det där sommarlovsprogrammet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in