tjabba jag behöver lite tips på hur jag ska vara mot min tjej tacksam för svar :blink: :huh: :unsure:
Hur Tycker Ni Jag Borde Vara Åt Min Tjej
Det är klart att du ska vara schyst! Bjud henne på någonting, låt inte henne bjuda dig ^^ Och var inte blyg, börja prata om någonting annars blir det djäv*lskt pinsamt.. :)
Var som du var när du fick henne? Det är väl en vinnande strategi.
do ska vara än snel hest????
Var schysst, omtänksam, ge henne saker (inte hela tiden)... det är mitt råd.
har du legat med henne? om du har så ge henne det bästa ligget som finns :D
Bud henne på ett sexpack öl 3,5% Heineken, bjud henne på mat, bio och annat.
behandla henne som du själv vill bli behandlad :)
↗ till inläggetbehandla henne som du själv vill bli behandlad :)
Klokaste sagda jag hört på riktigt länge. ^^
↗ till inläggetBud henne på ett sexpack öl 3,5% Heineken, bjud henne på mat, bio och annat.
Eeeh han e fjorton...
@Selene: Klokaste sagda jag hört på riktigt länge med tanke på dom 2 inläggen ovan^^
Tour har till 100% rätt. Behandla henne som du själv vill bli behandlad. Om du dock vet vad hon verkligen gillar är det lättare.
↗ till inläggetÄndrat. xDtjabba jag behöver lite tips på hur jag ska vara mot min tjej tacksam för svar :blink: :huh: :unsure:
↗ till inläggettjabba jag behöver lite tips på hur jag ska vara mot min tjej tacksam för svar :blink: :huh: :unsure:
kan vara en fördel att vara snäll mot sin tjej ja
↗ till inläggetJepp det är det!behandla henne som du själv vill bli behandlad :)
Mina tips(utom det)
Var snäll. Inte uppk*ftig osv
Ja? Vad kan man säga mer? Inte mkt
snäll,trevlig bjud hem henne prata alltid med henne och säg att du älskar henne
Ehhum? Det låter somom hn är kär i henne men dom inte är ihop Stefan_Fox.
Men det var ändå bra sagt ; )
men som zwailon sa, fjäska inte för mycket, då kan hon tröttna
↗ till inlägget@Selene: Klokaste sagda jag hört på riktigt länge med tanke på dom 2 inläggen ovan^^
Ja verkligen om man ser de två inläggen över ^^
Nopp, du ska misshandla henne, våldta henne m.m. Men herregud vilken fråga.. Klart du ska vara