💬
Logga in
Fuska.se

Mer Fuskrank/mynt För Längre Inlägg

28 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Det vorde nog tekniskt lättast att räkna teken

och ge typ 1FM för 1-100 teken

2FM för 100-200 teken osv

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

ja fast kanske bättre med typ 1,5 fm och 0,05 för 1-100 tecken. 3 fm och 0,1 fr för 101-200 och så lägger man på hela tiden.

15 Jul 2007
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Jag tror det endast skulle resultera i låååånga texter helt utan innehåll med upprepningar m.m.

Nej, det är en dålig idé.

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #24
↗ till inlägget

inte så bra, nu får man ju 3fm för ett inlägg nu och jag räknade ut att ett vanligt inlägg är ungeför 50ord & då skule man bara få 1fm för ett normal-långt inlägg
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ok, men då kan man ju skriva ett jättelångt onödigt inlägg och få mycket FM. Ni som tänker ut sånt här verkar vara helt galna och vill tjäna FM och FR så lätt som möjligt.

Det spelar väl ingen roll om man brukar skriva långa inlägg. Detta kommer bara att resultera i att spammare börjar skriva fler och längre inlägg för att tjäna FM. Ni trasslar bara in er i era idéer.

16 Jul 2007

Jag tycker det är en dålig idé för ett inlägg kan man typ göra hu långt man vill,

kolla nu gjorde ja massa mellanrum för dom får ja kanskke 2 fm för, ne ja tycker det ska vara som det är eller att Mynten försvinner

Senast ändrad:

24 Jul 2007
Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #27
↗ till inlägget

Jag tycker det är en dålig idé för ett inlägg kan man typ göra hu långt man vill,

kolla nu gjorde ja massa mellanrum för dom får ja kanskke 2 fm för, ne ja tycker det ska vara som det är eller att Mynten försvinner

ja men "

" borde väl inte räknas då

Nivå 6 · Fuskare

Ganska onödigt tycker jag , Rank och Fm spelar ju inte så stor roll. och ibland räcker två ord för att skriva ett inlägg.

25 Jul 2007

Mycket bra idé! Och hur kan ni säga att det skulle bli mer spam? Det är ju det som inte händer. Blanksteg borde man inte räkna med, endast bokstäverna. Jag tror att spammare skulle lägga ner lika mycket tid på sitt spam då som nu, kanske inte alla men de flesta och om dem skriver längre inlägg så får dem mindre tid till att skriva inlägg så det blir inte så stor skillnad om dem nu inte lägger mer tid på att spamma.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in