↗ till inläggetFörst vill jag börja med att citera det som står när man går in på den här delen av forumet.
"Framför dina synpunkter,klagomål , tips och frågor om sidan Fuska.se här..."
Alltså är den här posten helt och hållet giltig eftersom man får klaga här. Jag anser att det är sådana här trådar som är bra att de dyker upp med jämna mellanrum.
Vad tycker då jag om fuska.se
Fusk och Guider använder jag aldrig, har aldrig funnit någon nytta med dem.
Forumet är relativt tråkigt, men funkar helt okej som tidsfördriv om man inte kan komma på ngt annat. Jag tycker standarden sänks av smörslickeri, alldeles för hög till tro till moderatorer och räddsla för att säga vad man tycker.
Om man bortser från dessa så är forumet okej.
Selene du slår verkligen huvudet på spiken må jag säga om rädslan att säga vad man tycker. Jag har ett antal gånger skippat att starta en tråd pga det. Tycker att Fuska kan ha lite för stränga regler då en länk till ett annat spel forum syns t.ex. Jag tycker att Fuska är bra i övrigt men vill att det inte skall vara lika stränga regler, men det betyder inte att alla ska kunna spamma eller nått sånt utan att man ska få kunna snacka torrents, man ska kunna få länka, för om det är så att man slutar att vara på Fuska för att någon har länkat till ett annat forum så kan man ej ha varit så aktiv och gillat fuska.se speciellt mycket ;)