💬
Logga in
Fuska.se

Wifi

15 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Jag Undrar Hur man Får Wifi Efter som Jag ska Köpa Pokemon Diamond

Please Tell Me :(

Nivå 3 · Lärling

Antingen måste du ha trådlöst nätverk, eller vara på en "hot spot", ett ställe där du har tillgång till internet.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

Jag Har Tråd Lös Nätverk Men Hur Fixar jag Det då?

27 Jul 2007
Nivå 3 · Lärling

Om du staratar DS utan spel i så finns det nån inställning nånstans som ställer in det automatiskt.

Jag vet inte riktigt, har inte DS själv. Jag fixade bara åt en kompis en gång, srry.

Du måste ha en trödlös Router med Wi-Fi inbyggd.Om du har en router kolla på kartongen där står det om det finns Wi-Fi inbyggd.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag Undrar Hur man Får Wifi Efter som Jag ska Köpa Pokemon Diamond

Please Tell Me :(

Köp USB Connector eller ha en trådlös router.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

Jag Fixade Jag Tittade på Instroktionerna och Fixade Det Min Kod Är : 4682 5772 2695 och jag Heter Dawn

Senast ändrad:

Regestrerate dig min är 0645 2307 1053.

2 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Tjenare grabbar, jag är ingen expert på wi-fi ( nybörjare ) så innan jag köper en wi-fi connector så undrar jag om vår router NetGear Wpn824v2 skulle funka utmärkt till min ds lite, jag checkade lite på nätet och många har skrivit att den här routern funkar bra till ds, men jag är fortfarande osäker. Kan ngn av er förklara lite mer om Wi-fi, skulle uppskatta det.

Finns det möjlighet att kontakta internet med ds lite utan en wi-fi connector eller är det ett måste?

MVH

Nivå 5 · Fuskare

Du måste ha ett spel med wifi ikon på. Så startar du det. någonstans i spelet ska du finna wifi settings. Gå in där och följ instruktionerna.

Nivå 4 · Lärling

Jag hade tänkt skaffa mig en pkmn diamond, funkar den till wifi connector?

3 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

När man möts på pkmn diamond/pearl via Wifi connector kan man prata(röst) eller chatta med varandra medans man fightas? och så kan man byta med varandra via Wifi connector också?

↗ till inlägget

När man möts på pkmn diamond/pearl via Wifi connector kan man prata(röst) eller chatta med varandra medans man fightas? och så kan man byta med varandra via Wifi connector också?

man kan prata med varandra med micen ja
5 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Vikken wi-fi connector rekommenderar ni att man ska köpa, på spelbutiken.se finns det en wi-fi men den ser ut o vara till vanliga DS, och så finns det en DS max -_- Kan ngn förklara vad man ska köpa?

ta nintendos, jag ade den med ds max, den gick sönder ASAP

Nivå 4 · Lärling

Alright, då blir det Nintendo Wi-fi Connector Om ngn har en annan idé om vad för wifi connector jag ska köpa till min NDS lite så är jag rätt intresserad att få veta det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in