💬
Logga in
Fuska.se

Skillcapes

5 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Vilka skillcapes har ni?

Jag har fletching och woodcutting! ;)

Nivå 5 · Fuskare

Inga, fastän jag är lvl 106. Jag pallar inte skaffa 99 på nåt asså..

29 Jul 2007

Jag har Prayer capeStrength cape, Attack cape, Defence cape och Hp cape. Samt fire cape men det är ingen skill cape ;)

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jag har Prayer capeStrength cape, Attack cape, Defence cape och Hp cape. Samt fire cape men det är ingen skill cape ;)

Japp, warmonkey har det >_< Har varit med i hans klan innan

Iallafall, jag har, attc, str, def, prayer, quest, range

30 Jul 2007
Nivå 2 · Novis

Ojdå :o Här har vi vi några riktiga RuneScape fantaster :P Själv har jag inget riktigt bra main med bra skills, har istället satsat alla mina 25 mil på min range staker med 1 def, prayer, str, attk och magic, 65 range atm, ska bli 70. Jag hade tänkt använda denna taktiken: Först spec me Dark Bow, sen byta till Dragon darts. Jag anvädner, fury, robin, rangers, blk d hide vambs + chaps. Låter de bra ? Endast 1337s får svara ^^

1 Aug 2007
↗ till inlägget

Ojdå :o Här har vi vi några riktiga RuneScape fantaster :P Själv har jag inget riktigt bra main med bra skills, har istället satsat alla mina 25 mil på min range staker med 1 def, prayer, str, attk och magic, 65 range atm, ska bli 70. Jag hade tänkt använda denna taktiken: Först spec me Dark Bow, sen byta till Dragon darts. Jag anvädner, fury, robin, rangers, blk d hide vambs + chaps. Låter de bra ? Endast 1337s får svara ^^

Härligt, men dock vet jag inte om jag klassas som en 1337 ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in