💬
Logga in
Fuska.se

Snabba Pengar?

19 svar · startad

Har någon ett bra tips på hur man kan få snabba pengar på RS? Är lvl 40.. Just nu säljer jag cowhides, det går ganska bra men det måste finnas något bättre sätt också.

Nivå 7 · Fuskare

Säljer du i shop eller till andra spelare? Ja...iallafall så tycker jag att smithing är det bästa sättet.Får rätt så mycket pengar då.

Säljer till andra spelare såklart.

skulle du inte köpa min gubbe för 10mil och nu ber du om noob tips?

11 Jul 2007
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Skulle inte du sluta på fuska? och du stannar här :meddum:
↗ till inlägget

Jag har aldrig sagt att jag egentligen ska köpa den.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vore ju bra att veta vad du har i skills. Till exempel Runecrafting kan löna sig om du har högt i den. Om du har högt i fishing kan även det löna sig.

Vad har du i skills?

Nivå 7 · Fuskare

Woodcutting pröva det man blir rik på yew, Salzalada vad heter du på RS?

Nja, har faktist inga höga skills, har bara tränat str, def och atk..

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nja, har faktist inga höga skills, har bara tränat str, def och atk..

Då får du hitta en skill som du gillar. (:

Prova Runecrafting, Fletching (Om du är member), mining, och fishing.

Det är på de skillsen man tjänar pengar. ;D

12 Jul 2007
Nivå 1 · Novis

jag har 53 smithing.och jag gör steel pl8 bodys och high alch dom får 1,2k för varje

15 Jul 2007
Nivå 0 · Nykomling

går väll inte att få snabba pengar me låga lvlar..?

om det ska gå fort ska man va member.

annars brukare finnas tips på hemsidor...sök å leta på google.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Merchanta 1mil på 10 sek

28 Jul 2007

det bästa är att du ska träna i mining lvl och smithing lvl du kommer bli rik jag fick minning lvl 30 på 3 dagar och smithing lvl 23 på 4 dagar

31 Jul 2007

nu har jag smithing lvl 26 snart 27

Nivå 4 · Lärling

Member är det enda sättet (om man inte har tur inom merchanting) at bli väldigt rik på snabbt. Fletching borde ju vara ett av de lättaste och snabbaste sätten att tjäna pengar på. Rune crafting är inte heller dumt. Men drygt att träna.

Nivå 5 · Fuskare

Sälj Cowhides och Coal. Det är nog de bästa sätten som Free player.

1 Aug 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

jag har 53 smithing.och jag gör steel pl8 bodys och high alch dom får 1,2k för varje

Herregud, de verkar nte som att vissa tänker ? :o Smithing är egentligen helt oanvändbart för man tjänar ändå mer på att sälja bar:sen/ore:sen än att smida saker och sen sälja... Till en steel pl8behöver du 5 steel bars, om du säljer dom för 500-600 ea vilket dom är värda så tjänar du 2,5k - 3k. Om du smider en steel pl8 tjänar du bara runt 1k, tänk på att nature runes kostar också...
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Herregud, de verkar nte som att vissa tänker ? :o Smithing är egentligen helt oanvändbart för man tjänar ändå mer på att sälja bar:sen/ore:sen än att smida saker och sen sälja... Till en steel pl8behöver du 5 steel bars, om du säljer dom för 500-600 ea vilket dom är värda så tjänar du 2,5k - 3k. Om du smider en steel pl8 tjänar du bara runt 1k, tänk på att nature runes kostar också...

Men att alcha pl8 tränar du mycket magic med.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Har någon ett bra tips på hur man kan få snabba pengar på RS? Är lvl 40.. Just nu säljer jag cowhides, det går ganska bra men det måste finnas något bättre sätt också.

Är du member?

Isåfall träna upp din fletching och mage och fletcha yew longs som du sedan high alchar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in