💬
Logga in
Fuska.se

Jag Är Jätte Nervös Vad Ska Jag Göra

17 svar · startad

hej på er en kompis som jag har träffat ska komma till mig nu på söndag hon har aldrig varit hemma hos mig innan och nu ska hon komma hem till mig för första gången jag är skit nervös så vad ska jag göra hjälp snälla :( :(

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

var dig själv :P brukar funka

Nivå 2 · Novis

STÄDA är oxå ett bra tips :P

Nivå 3 · Lärling

det är ett mkt bra tips ^_^, ett annat är att hoppas på att föräldrarna inte är i närheten, dom brukar alltid göra saker och ting så pinsamt

Nivå 4 · Lärling

För nån vecka sen hade jag också en tjej kompis som jag bara träffat en gång ifrån internet och hon ville komma hem till mig... Först var det skit pinsamt för att man kunde knappt prata xD

Sen gick det bättre men det gick lite snett sen :cry:

↗ till inlägget

STÄDA är oxå ett bra tips :P

så säger min mamma att jag ska göra men jag sa att jag inte ville men det låter som ett bra tips ändå :o :o

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ta bort alla pinsamma grejer, annars är det kört. Och städa. Städa MYCKET!

1 Aug 2007

Städa, var dig själv och ta bort alla pinsamma grejor som Jojjen sa och försök få det att bara flyta på. :)

ska en tjej hem till dig?...lol det var varit tjejer hos mig 2 gr, 2 först, 3 andra gången, det var jag och dem och 2 av mina kompisar, dem satt och glodde på msn medans jag spelade wii-.- du borde inte oroa ihjäl dig allt för mycket, gör dem nått fel kan du ju alltid slå.... ( ps det där med att slå var ett skämt!! )

Nivå 5 · Fuskare

Ta bort alla pinsamma grejer? Ta inte bort nånting, hon får väl för f*n tycka om dig för den du är.

↗ till inlägget

Ta bort alla pinsamma grejer? Ta inte bort nånting, hon får väl för f*n tycka om dig för den du är.

Heh, jo det är ju trevligt att det ligger kondomer och shit på golvet när en kompis ska komma hem till en.

hur ofta har man kondomer på golvet? -_-

Nivå 3 · Lärling

mkt bra fråga... men man vet ju aldrig ;), men ta inte bort saker som inte är så pinsamma, lite av sig själv får man ge ;)

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Heh, jo det är ju trevligt att det ligger kondomer och shit på golvet när en kompis ska komma hem till en.

men för h*lvete han är 14 år och det var dessutom sämsta skänmtet jag hört
↗ till inlägget
↗ till inlägget

men för h*lvete han är 14 år och det var dessutom sämsta skänmtet jag hört

Skämt? Skämt, nej det var inget skämt.

Porrtidningar ex.

3 Aug 2007
Nivå 5 · Fuskare

skitsamma,.....du behöver inte ha de hotell städat.. Lite finputsat kanske så de går att gå på golvet sen så e de la lätt..

Nivå 6 · Fuskare
Det bästa man kan göra för att förbereda sig är att städa upp rummet och gömma saker som man inte vill visa. Sedan är det bra att ha ngt hum om vad ni ska göra så ni inte bara blir sittande för då kan det bli lite pinsamt. Bete dig som vanligt och allt kommer att gå bra, troligen är hon oxå lite nervös det är de flesta när man ska åka till ett nytt ställe.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in