Tja
Jag tror jag har valt fel när det gäller vilket kön man ska vara på Diamond
Jag är tjej men vill nu vara kille problemet är att jag har 6 pokemon jag inte vill bli av med
Jag vet inte vad jag ska göra Please Help :(
Tja
Jag tror jag har valt fel när det gäller vilket kön man ska vara på Diamond
Jag är tjej men vill nu vara kille problemet är att jag har 6 pokemon jag inte vill bli av med
Jag vet inte vad jag ska göra Please Help :(
byt med nån kompis, gör om och byt tbx
Har ingen kompis med Diamond :(
Aj'rå xD men jag har inte ds o så men det där Wifi, går de o byta över det? Gör det med typ speleric eller nån annan isf här på fuska :)
Liksom byt,starta om och byt tbx
då är du körd
Men Hur vet jag att ni bytar tillbaka för dom 6 är lugia lucaio celebii weavile mewtwo och salamance
köp ett till ds och ett Pearl, och byt mellan dom xD
Det är inte värdt det då
men lev med att du är en tjej då! jag är en tjej på emerald, troru jag bryr mig? nopp
ps : har fel start ChimChar tycker Infernape suger
men BYT DEN TILL NÅTT ANNAT DÅ. du kan säkert få en vatten pokemon lr en gräs pokemon för din infernape
↗ till inläggetJag får Chansa någon som e med på det?Aj'rå xD men jag har inte ds o så men det där Wifi, går de o byta över det? Gör det med typ speleric eller nån annan isf här på fuska :)
Liksom byt,starta om och byt tbx
är det så farligt att vara en tjej?
Ne men jag ska börja om nu.... pallar ändå inte mde uberz:arna
uberz:arna? O.o
Tyckte bättre om PokeFreak Oo(oft)
Uberz tilllåter inte vissa folk att spela med när man kör match ..... Nu har jag restartat och börjat om som kille( med Namnet Molle B) ) och Piplup som första pokemon ......... dröjer nog ett par månader innan jag kommer köra Lvl 100 matcher ....
↗ till inläggetHur f*n fick du mew two dåNe men jag ska börja om nu.... pallar ändå inte mde uberz:arna
Jag va Vid Pal Park skicka han från Leafgreen
EDIT
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in