💬
Logga in
Fuska.se

Övernaturilgt

443 svar · startad

↗ till inlägget

jag tror att spöken finns men inte aliens  B)

Det kanske inte finns nån källa men.. det ser ju trovärdigt ut? Eller hur? ^^

Senast ändrad:

↗ till inlägget

jag tror att spöken finns men inte aliens  B)

Haha, inte ett skit är sant där skulle jag tro.

27 Jul 2007
Nivå 3 · Lärling

O.O'

hon kanske e en alien? kanske hon ville besöka sin släkt i rymden, nån kanske såg när hennes släkt kom och hämtade henne å sen så såg nån det så hon behövde en skum förklaring? xD

Senast ändrad:

30 Jul 2007

Jag tror inte att Spöken finns för inga har RIKTIGA! bevis på det. Men dem på Area 51 har ju hittat bakterier från månen som kan skapa liv så det är nog en chans att "Aliens" finns. Och helst alla som tror på spöken och aliens och allt det där ni kan inte tro för mycket lita på det.

↗ till inlägget

alltså. du har ju sagt att saker inte kan skapas ur tomma intet. Alltså måste någon/något ha skapat gud, eller hur ? Han kan ju inte bara finnas

Men isåfall om någon/något har skapat gud vem har skapat skaparen av gud :D

55_66 det är just av den anledningen som gud inte finns-_-

↗ till inlägget

55_66 det är just av den anledningen som gud inte finns-_-

Håller med dig gud finns inte.

31 Jul 2007

Jag tror att det finns spöken och utomjordingar.

Eller... det behöver inte vara spöken, men något liknande som inte är synligt för blotta ögat...

1 Aug 2007
Nivå 5 · Fuskare

Spöken, nah, det finns inga bevis för det, och det skulle isåfall betyda att man har en själ vilket jag inte tror. Aliens däremot, finns ju inga bevis för det heller, men om man tänker att det finns en gogol planeter i universum, vad är chansen att liv endast uppstår på vår?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ja precis. Och en varelse behöver inte betyda att den endast kan leva med syre. De kanske lever med andra ämnen!

Nivå 16 · Legendfuskare

jag tror på sånt som går på discovery channel kl. 01:00 på vardagar om det är sånt ni menar

Nivå 4 · Lärling

jo aliens fanns för länge, länge sedan i en galax långt, långt borta...

Nä men jag kan tänka mig att det finns något annat liv på någon annan planet(eller måne för den delen)

men spöken har jag svårt att föreställa mig

2 Aug 2007
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

spöken har jag svårt att föreställa mig

om du har discovery channel ska du kolla på spöktimmen kl 01.00 på vardagar så kanske du blir övertygad

kl 01:00 på vardagar går övernaturliga fenomen på discovery, det tror jag inte på, det är bara trims trams

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

om du har discovery channel ska du kolla på spöktimmen kl 01.00 på vardagar så kanske du blir övertygad

Har detta program några riktiga bevis? Och låt mig påminna dig om att man kan göra mycket övertygande spöken med dagens datorteknik, så bara för att dom filmat sånt behöver inte betyda att det är sant.
Nivå 2 · Novis

jag tror det finns spöken

Nivå 5 · Fuskare

Varför då?

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har detta program några riktiga bevis? Och låt mig påminna dig om att man kan göra mycket övertygande spöken med dagens datorteknik, så bara för att dom filmat sånt behöver inte betyda att det är sant.

nej det har ingen riktiga bevis, dom återskapar en händelse & dokumenterar den. jag tror att det är sant det dom visar

3 Aug 2007

lol haru varit med om de själv WASD? jag tror inte ett skit på spöken, jag såg ett avsnitt en gång och det var om en knarkare som tog överdos i källaren som hemsökte alla och sen bad hans dotter om förlåtelse till spöket sen slutade den. sen visade de sig att det var ett annat spöke på vinden men man fick aldrig veta på vad de var för nått -_-

Övernaturliga Fenomen är så löjligt påhittat..

alltid samma sak, familj flyttar in, nån gillar inte huset, de har inte råd att flytta blablabla och läskiga saker händer bara en i familjen.

Sen var det nåt annat avsnitt när ett team faktiskt filmade några händelser, såklart fick man inte SE klippet för att se att det faktiskt filmades, så löjligt falskt

11 Aug 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

lol haru varit med om de själv WASD? jag tror inte ett skit på spöken, jag såg ett avsnitt en gång och det var om en knarkare som tog överdos i källaren som hemsökte alla och sen bad hans dotter om förlåtelse till spöket sen slutade den. sen visade de sig att det var ett annat spöke på vinden men man fick aldrig veta på vad de var för nått -_-

Men lol, igen .

Tror du att man skulle göa ett sånt program och slösa massa tid bara för att fejka alltihop?

Isånfall den som skulle göra det är verkligen korkad .

kanske käna pengar, fast jag tror inte att dom skulle gjort programet fördet, jag tror att dom har gjort spökprogram för att visa att det finns spöken, "Poltergeister" mm.

Men jag säger bara min åsikt så börja inte tjaffsa, det är ju ett forum;)

/Oske

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in