Har sett att det finns många sådana program men jag undrar hur mycket kraft från datorn dom tar då man t.ex sitter och lirar BF2?
"gör Om Din Pc Till Vista"
Tar väl lite..jag tog bort för det segade lite.
Men om du ska sitta och rita på Paint gör det inget
tar nästan inget på datorn....visst den blev lite segare men det är för att min dator e så kass....jag testa vista transformatiion på en dator med 1400 Mhz i pressesor hastighet och 128 i ram....funkade hur bra som helst....det började iförsej lagga på vissa spel men det tar inte så mycke....tar lite mer än vad xp gör
Vadå? Finns det program, så att man kan köra Vista ovanpå ett annat system, eller vad?
↗ till inläggetVadå? Finns det program, så att man kan köra Vista ovanpå ett annat system, eller vad?
nä men det finns program som gör så att Windows XP får Windows Vista tema...man får alla fuktioner som vista har till XP
Det var ju typ det jag menade. Finns det XP för Windows ME oxå, då eller?
Inte riktigt alla funktioner men typ alla gadgets och det.
Så man har kvar XP eller?
↗ till inläggetSå man har kvar XP eller?
Det är fortfarande XP.....har bara fått vista useende...jag kan lägga upp några bilder hur det ser ut....
Kan du inte lägga upp bilder OCH hur man fixar det?
Har sett någon tidning med en guide på det där.. kan ha fel...
Kan du scanna in?
Hmm tror det iaf...
Snäll pojk! Jag sitter och väntar på helspänn.
Så spel och sånt där skit som fungerar på XP men inte på Vista fungerar med detta? :o
↗ till inläggetSå spel och sånt där skit som fungerar på XP men inte på Vista fungerar med detta? :o
alla spel som funkat till xp funkar till Vista trasforation pack....för det är fortfarande xp
Gratisprogram ger XP nytt utseende.
Om du inte vill byta till Vista, men ändå piffa till Windows, kan du ladda hem gratisprogrammet Vista Transformator Pack. Det ger helt enkelt Windows XP ett Vista-utseende. Programmet påverkar ditt system – så gör en säkerhetskopia.
www.windowsxlive.net/?p=361
källa: PC FÖR ALLAs hemsida
Och ME på XP då? Går det att köra XP spel på ME då? Och ME spel också (som Rayman 60 levels)? Ni kan ge en länk till en sån sida också, när ni ändå håller på...