💬
Logga in
Fuska.se

Om Man E 12 År O Gillar Pokémon E De Mobbat Då?

204 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 2 · Novis

mm... men alla har olika åsikter,intressen och olika mäniskor tycker att olika saker e kul... och det måste man faktist kunna acceptera..

Många säger att man kastar pengar i sjön.Men man har ju kul.Det är många som spelar Pokemon i min klass så det är inte fel.Men dom som är några klasser högre verkar inte gilla det eftersom dom ska va "coola".

Nivå 4 · Lärling

Jag råkade hitta ett forum där 17-27 åringar skrev vilt om pkmn, vissa grät för att de inte hade skaffat diamond och pearl än. Det var som en shock för mig när jag såg det där xD ^^,

↗ till inlägget

Jag råkade hitta ett forum där 17-27 åringar skrev vilt om pkmn, vissa grät för att de inte hade skaffat diamond och pearl än. Det var som en shock för mig när jag såg det där xD ^^,

wtf?Länk?
6 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Jag kollade aldrig upp det noga, om jag hittar dit igen så skriver jag.

Nivå 3 · Lärling

Mobbat? Man ska väl aldrig känna sig rädd att göra det man gillar.

Nivå 1 · Novis

Nej det är inte mobbat, det äger ju..Har börjat med PokémonCrater igår, och har en Infernape lvl 32,Glaceon lvl 21 och shiny magnemite,ninetales och togepi,Aerodactyl oxå...de fick jag på typ 3timmar =/

Nivå 6 · Fuskare

Att gilla pokémon när man är 12 är inte mobbat.(min farbror är 29 och spelar pokémon!)

Man tror bara det för att det är massa små barn som spelar det.

Jag vill att småbarn ska tycka det är kul så Pokemon lever vidare.

Nivå 2 · Novis

mm precis :)

Nivå 3 · Lärling

NEJ!! och åter NEJ! Pokemon är det absolut inget fel om man spelar pokemon. En del av mina kompisar som spelar wow har blivit retade för det, men vad gjorde de då? Dom sket i det. Om nån retar dig lr nåt liknande så skit i dom och fråga om de ens har spelat pokemon. Och om det har gjort det när de va mindre och tycker att det är barnsligt så säg att det inte e nån skillnad. Om de tycker att det e barnsligt så säg att man får vara barnslig hur länge man vill. Plus att pokemon är som vilket spel som helst.

Senast ändrad:

7 Aug 2007
↗ till inlägget

NEJ!! och åter NEJ! Pokemon är det absolut inget fel om man spelar pokemon. En del av mina kompisar som spelar wow har blivit retade för det, men vad gjorde de då? Dom sket i det. Om nån retar dig lr nåt liknande så skit i dom och fråga om de ens har spelat pokemon. Och om det har gjort det när de va mindre och tycker att det är barnsligt så säg att det inte e nån skillnad. Om de tycker att det e barnsligt så säg att man får vara barnslig hur länge man vill. Plus att pokemon är som vilket spel som helst.

Bra sagt B) .

Dem som säger det är barnsligt har aldrig spelat spelen. Dem kollar bara på jobbiga snorungar som inte ens vet att pokemon är spel från början som leker och köper kort som dom inte ens kan spela med och så kollar dem på animen som bara var bra första säsongen. Min kusin är 15 och älskar pokemon och innan han började högstadiet blev han mobbad bara för det så han sålde sina pokemonspel.... Så jävulst sjukt att jag känner för att klubba ner dom.

↗ till inlägget

Dem som säger det är barnsligt har aldrig spelat spelen. Dem kollar bara på jobbiga snorungar som inte ens vet att pokemon är spel från början som leker och köper kort som dom inte ens kan spela med och så kollar dem på animen som bara var bra första säsongen. Min kusin är 15 och älskar pokemon och innan han började högstadiet blev han mobbad bara för det så han sålde sina pokemonspel.... Så jävulst sjukt att jag känner för att klubba ner dom.

Synd :( .
Nivå 8 · Veteranfuskare

Det var en gång nåra som kalade mig pokémon nörd men jag sa att dem har ju haft 100 kort eller nåt sånt och pokémon är jätte(gånger 100,000)bra och coolt spelar det nästa jämt

jacob vad menaru? O_o

jag spelar pokemon ibland, det är en viss skillnad på att köra pokemon på gameboy lr nintendo ds eller att samla pokemon korten ( de e mobbat )

13 Aug 2007
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

jacob vad menaru? O_o

jag spelar pokemon ibland, det är en viss skillnad på att köra pokemon på gameboy lr nintendo ds eller att samla pokemon korten ( de e mobbat )

om man gillar pokemon är det coolt och sen kan man strunta i alla andra
Nivå 6 · Fuskare

haha nej, det är inte mobbat ;) , har gillat pokemon sen det kom hit till sverige. Spelen äger, brukade kolla på animen förut och spela kort men har lagt undan dom i förrådet tror jag (1000 kort :P). Alla tycker olika ^^

Nivå 3 · Lärling

jag tycker att pokemon äger! B)

16 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Pkmn är på ngt sätt beroendeframkallande, det går inte att växa ifrån det. Känslorna kommer tillbaka hela tiden! -_-

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.