💬
Logga in
Fuska.se

Vad Heter Ni Påriktigt?

171 svar · startad

jag heter Ragge och Ronny sitter här brevid f*n det är vi som har gjort ronny och ragge filmerna :P f*n och vi älskar att köra våran Forrd f*n :P Vi är ute och kör på vägarna i forrden ganska mycket f*n :P

Senast ändrad:

↗ till inlägget

jag heter Ragge och Ronny sitter här brevid f*n det är vi som har gjort ronny och ragge filmerna :P f*n och vi älskar att köra våran Forrd f*n :P Vi är ute och kör på vägarna i forrden ganska mycket f*n :P

Kul? Nej.

Vafan Kabby vi är för f*n ronny och ragge vi älskar för f*n våran forrd f*n så mucka inte gräl med oss f*n

Tobias Algot Severin Johnsson

↗ till inlägget

Vafan Kabby vi är för f*n ronny och ragge vi älskar för f*n våran forrd f*n så mucka inte gräl med oss f*n

Jag skrattar... inte >_>
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag skrattar... inte >_>

nä nu j*vlar kom igen om du vågar fÖr f*n slåss som en man f*n eller är du feg f*n :angry: :angry:
15 Aug 2007
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag skrattar... inte >_>

nä nu j*vlar kom igen om du vågar fÖr f*n slåss som en man f*n eller är du feg f*n :angry: :angry:

du är så otroligt tråkig att jag skrattar :o
16 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Carl

17 Aug 2007
Nivå 2 · Novis

Robin, här

18 Aug 2007

Jag heter Sebastian. Ni trodde allt att jag hette Nisse, va?

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag skrattar... inte >_>

Misslyckad =)

Moahaha! Jag har det bästa namnet som finns asså! Världens coolaste namn xD Jack! "Jack Sparrow" "Peter pans son jack" "Jack the ripper" haha XD kommer inte å mer lol B) lol René e väl ett tjej namn? elr det e väl Renée som alla tjejer heter? har aldrig sett en killa heta René förut :P :D

btw lol ja heter Sebastian i mellan namn hehe :P

↗ till inlägget

Jag heter Sebastian. Ni trodde allt att jag hette Nisse, va?

Öhm.. Näe inte riktigt

20 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Jag heter Felicia på riktigt...^_^

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Moahaha! Jag har det bästa namnet som finns asså! Världens coolaste namn xD Jack! "Jack Sparrow" "Peter pans son jack" "Jack the ripper" haha XD kommer inte å mer lol B) lol René e väl ett tjej namn? elr det e väl Renée som alla tjejer heter? har aldrig sett en killa heta René förut :P :D

btw lol ja heter Sebastian i mellan namn hehe :P

ärligt talat skiter jag i att du heter jack som i jack sparrow, bara för att han är cool på filmerna blir inte du cool för de.

vad jag heter i för och efternamn kan nog inte ta allt för lång tid om ni kollar mitt namn >_>

ps jesper93, sluta säga f*n hela tiden, jag såg ronny och ragge idag hos en kompis och det var kul typ 3 av 2059150195150 gr

Senast ändrad:

21 Aug 2007
Nivå 4 · Lärling

Johannes.... De är jag de :P

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Josef? O_o

Men jag heter Albin i verkligheten ^^

Oh. My. God.

Det heter jag med!

Hemligheten är röjd...

1600 inlägg!

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

har jag nämnt att jag heter sebbe, men just nu ludde?

Nivå 2 · Novis

Marcus

Nivå 6 · Fuskare

Benjamin :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in