Denna tråd liknar kanske "fonts" tråden men jag vet då vad jag vill i alla fall.
Jag undrar om hur man skapar EGNA teckensnitt som man sedan kan använda i PS, word o.s.v. Alltså som dom teckensnitt man laddar ned på sidor som dafont o.s.v.
Denna tråd liknar kanske "fonts" tråden men jag vet då vad jag vill i alla fall.
Jag undrar om hur man skapar EGNA teckensnitt som man sedan kan använda i PS, word o.s.v. Alltså som dom teckensnitt man laddar ned på sidor som dafont o.s.v.
SÖK SÖK SÖK SÖK!! Hittade en tråd på direkten, men jag vill gärna lära dig hur man söker
hittade hur man gör nu. :)
skriv in eudcetit i kör
nä, det gick då inte för mig heller.
inte för mig heller
↗ till inlägget↗ till inläggetnä, det gick då inte för mig heller.
↗ till inläggetInte för mig heller.inte för mig hellerMen tänk, tack vare alla dessa inlägg så har alla fått fuskamynt!
Man ska inte undra varför eudcetit inte funkar. eudcetit.exe finns inte.
Men eudcedit.exe finns...
↗ till inlägget↗ till inläggetInte för mig heller.inte för mig heller
Men tänk, tack vare alla dessa inlägg så har alla fått fuskamynt!
Nää :( Va elakt! Jag har ju inte fått nåra fuskamynt! Nu ska jag gå till admin och klaga tills jag får mina fuskamynt! :cry:
↗ till inläggetmen det är väl ändå ganska självklart att man ska skriva in exe?Man ska inte undra varför eudcetit inte funkar. eudcetit.exe finns inte.
↗ till inläggeteudcetit och↗ till inläggetmen det är väl ändå ganska självklart att man ska skriva in exe?Man ska inte undra varför eudcetit inte funkar. eudcetit.exe finns inte.
eudcedit
är inte samma sak...
Man kan skippa .exe om man vill. Jag ville bara påpeka att det var ett program.
↗ till inlägget↗ till inläggetmen det är väl ändå ganska självklart att man ska skriva in exe?Man ska inte undra varför eudcetit inte funkar. eudcetit.exe finns inte.
eh.. nej? :huh:
windows e programmerat så att man bara behöver skriva namnet på systemfilen.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in